اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسمومیت عجیب 60 دانشجو !



 

مسمومیت عجیب 60 دانشجو !

 

 

تلاش برای كشف علت مسمومیت 60 دانشجوی دانشگاه زنجان در دستور كار گروهی از كارشناسان قرار دارد...

مهدی موسایی‌فرد، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی زنجان، با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل حدود 60 تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی زنجان كه در یكی از بلوك‌های خوابگاه مركزی اقامت دارند به علت مصرف غذای خوابگاه مسموم شدند كه بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند و بهبود یافتند. اما از آنجا كه همه دانشجویان از یك نوع غذا استفاده می‌كنند علت مسمومیت عجیب به نظر می‌رسید.

ضمن این كه احتمال می‌رود آلودگی در زمانی غیر از زمان پخت یا هنگام توزیع در خوابگاه ایجاد شده باشد. بنابراین برای یافتن علت حادثه، نمونه‌ای از غذای مسموم به تهران فرستاده شده است.

منبع:asriran.com


ویدیو مرتبط :
پاسخ هادی قاسمی به خبر غرفه 60 میلیونی خبرگزاری دانشجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید عجیب فرهاد دانشجو : از خشم بسیجیان بترسید



تهدید عجیب فرهاد دانشجو : از خشم بسیجیان بترسید

رییس قبلی دانشگاه آزاد نظرات شخصی داشت و با ایجاد بسیج کارمندان موافقت نمی‌کرد....فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، منتقدان شیوه مدیریت خود را دل بسته به ظاهر دنیا خواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی كه در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر سخن می گفت منتقدان شیوه مدیریت خود را دل بسته به ظاهر دنیا خواند و گفت : کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند باید از خشم بسیجیان بترسند.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با خطاب قرار دادن کسانی که در جلسه امروز حاضر نیستند ولی در راه پیشرفت و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی سنگ اندازی می کنند گفت: کسانی که با اظهار نظرهای خود موجب اخلال در عملکرد آموزشی و افزایش کیفیت دانشگاه می‌شوند باید بدانند به ظاهر دنیا دل بسته‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند در واقع کسانی هستند که با افزایش حقوق کارمندان، کاهش شهریه‌ها، از بین بردن تبعیض و اعتلای فرهنگ مخالفند زیرا این امور با اهداف آنها تناقض دارد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر دانشگاه آزاد سنگ اندازی می‌کنند بر خلاف بسیجیان عمل می‌کنند، اظهار داشت: کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند در واقع کسانی هستند که تغییرات را نمی‌پذیرند.

به گزارش انتخاب در این همایش فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات كشور نیز از عدم همکاری مناسب رییس قبلی دانشگاه آزاد در ایجاد بسیج کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد وگفت : رییس قبلی دانشگاه آزاد نظرات شخصی داشت و با ایجاد بسیج کارمندان موافقت نمی‌کرد./انتخاب