اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسلمان شدن این زن اسرائیلی با نام تالی فهیما + تصاویر



مسلمان شدن این زن اسرائیلی با نام تالی فهیما + تصاویر


به گزارش برداشت نیوز و به نقل از دی نیوز، یک زن اسرائیلی با نام تالی فهیما که وابسته به حزب راستگرای این رژیم بود بعد از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دارد از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در مقابل صهیونیستها دفاع کند بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند.

 

زن اسرائیلی,مسلمان شدن زن اسرائیلی,تالی فهیما,عکس تالی فهیما,تصاویر تالی فهیما,اخبار

 

تصمیمی که بازتاب زیادی در جامعه صهیونیستی داشته است بطوری كه فهیما بعد از اینكه مسلمان شدنش را مدتی قبل به اطلاع عموم رسانده بود، اینك از طریق درج یك آگهی در روزنامه فلسطینی القدس گفته است كه او برای ترک اسرائیل (سرزمین های اشغالی) به دنبال یافتن یك فرصت شغلی در فلسطین است تا بتواند در آنجا زندگی کند.

 

زن اسرائیلی,مسلمان شدن زن اسرائیلی,تالی فهیما,عکس تالی فهیما,تصاویر تالی فهیما,اخبار

 

فهیما در این آگهی اعلام كرده است كه دوست دارد تا آخر در فلسطین زندگی کند و دیگر هرگز به سرزمین های اشغالی برنگردد. تصمیماتی که فهیما را در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار  داده است.در سال 2004 میلادی فهیما برای اولین بار با فرمانده گردان های الاقصی زكریا زبیده  دیدار و  در پی آن برای انجام تحقیقات وی از سوی شاباك دستگیر و برای مدتی زندانی شد.

 

زن اسرائیلی,مسلمان شدن زن اسرائیلی,تالی فهیما,عکس تالی فهیما,تصاویر تالی فهیما,اخبار

 

همچنین فهیما از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی به همدستی با تروریست های الاقصی متهم شد و حتی پس از اعتراضات وكلای مدافع وی، در رأی صادره تجدید نظری صورت نگرفت و فهیما به 2 سال زندان محكوم شد.فهیما پس از آن نیز تحت نظر بود و حتی اجازه مسافرت به خارج از اسرائیل را تا 1 سال نداشت و تا چهار سال نیز اجازه نداشت به سرزمین های فلسطینی برود./برداشت نیوز


ویدیو مرتبط :
اعدام یک مسلمان اسرائیلی توسط کودک داعشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر اسرائیلی مسلمان شد +تصاویر



اخبار بین الملل - دختر اسرائیلی مسلمان شد +تصاویر

دختر ۲۳ ساله اسرائیلی که دین مبین اسلام مشرف شده از سوی تندروهای رژیم صهیونیستی «خائن» خوانده شده است.

روز گذشته مراسم ازدواج «مارال مالکا» دختر ۲۳ اسرائیلی با «محمود منصور» جوان ۲۶ ساله فلسطینی با حمله تندروهای صهیونیست به خشونت کشیده شد.

براساس این گزارش، مارال مالکا که پیش از ازدواج به دین اسلام مشرف شده از سوی تندروهای رژیم صهیونیستی «خائن» خوانده شده است.

برهمین اساس، حدود ۲۰۰ معترض راست افراطی و‌‌نژاد پرست یهودی به مراسم ازدواج این دو نفر حمله کردند. این معترضان افراطی در حالی که شعار «مرگ بر اعراب» را سر می‌دادند به این مراسم نزدیک می‌شدند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ده‌ها پلیس رژیم صهیونیستی با تشکیل یک زنجیره انسانی مانع نزدیک شدن معترضان به محل برگزاری مراسم شدند و با شماری از این افراد برخورد کردند. چهار نفر نیز در این جریان دستگیر شدند.

«ریشون لزیون» وکیل مدافع و محمود منصور در این باره اعلام کرد از طریق قانونی اقدام کرد تا مانع برگزاری این اعتراضات شود و بدین ترتیب توانست حمایت مقامات پلیس را جلب کند.

این اعتراضات حاکی از افزایش تنش‌ها میان شهروندان یهودی و اعراب ساکن فلسطین اشغالی طی دو ماه اخیر و پس از وقوع جنگ غزه است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی

اخبار بین الملل - ابنا