اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسعود شجاعی پرسپولیسی می شود؟


رویانیان تلاش برای خرید شجاعی را رد نکرده و به نظر می رسد این تلاش بی ربط با خبر جدایی احتمالی نوری در نیم فصل و رفتن فانتزیست پرسپولیسی ها به لیگ امارات نباشد.

تماشا: رویانیان با وجود خرید چند بازیکن میلیاردی، همچنان دنبال بمب نهایی نقل و انتقالات است تا جواب فتح الله زاده که در روزهای پایانی جواد نکونام را خریداری کرده بود، بدهد.

جالب اینجاست نه بازیکنان میلیاردی پرسپولیس و نه جواد نکونام تا اینجای فصل عملکرد خوبی نداشته اند اما رقابت میلیاردرها یک سورپرایز جدید خواهد داشت. گفته می شود رویانیان قصد دارد با آوردن مسعود شجاعی ستاره 28 ساله اوساسونا آخرین شاه ماهی خود در نقل و انتقالات را صید کند.

شجاعی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و قرار است فصل آینده بعد از پونال کاپیتان دوم اوساسونا باشد. او در بازی های فصل پیش تیمش بازی های بسیار خوبی ارائه داده و بعید است مندیلی بار، سرمربی اوساسونا، حاضر شود ستاره مورد علاقه خود را واگذار کند.

رویانیان تلاش برای خرید شجاعی را رد نکرده و به نظر می رسد این تلاش بی ربط با خبر جدایی احتمالی نوری در نیم فصل و رفتن فانتزیست پرسپولیسی ها به لیگ امارات نباشد. البته مسعود شجاعی هم از الشارجه امارات پیشنهاد دارد اما در صورتی که رویانیان بخواهد این بازیکن را به ایران بیاورد، بعید است با مشکل مالی مواجه شود.



با وجود این، برای حضور شجاعی در ایران 3 مشکل بزرگ وجود دارد.

اول اینکه اوساسونا برخلاف نکونام قصد از دست دادن شجاعی را ندارد و روی کیفیت بالای این بازیکن برای فصل آینده برنامه ریزی کرده است.

دوم اینکه مدیران اوساسونا در جواب پیشنهادها برای هافبک شماره 8 خود، مبلغ بسیار بالایی برای رضایتنامه شجاعی درخواست کرده اند.

شجاعی با حدود 6 میلیون یورو به اوساسونا پیوست و برای جدایی او حداقل نیمی از این مبلغ باید به باشگاه اسپانیایی او پرداخت شود. سومین مشکل هدف رویانیان برای خرید بازیکنی بزرگتر از نکونام است. شجاعی شاید از نکونام آماده تر باشد اما مدیرعامل پرسپولیس دنبال یک نام بسیار بزرگ می گردد و به همین دلیل احتمالا سراغ بازیکنان خارجی بسیار معروف تر از شجاعی و نکونام خواهد رفت.

خریدی که احتمالا در خط هافبک خواهد بود و تا هفته های آینده به این تیم اضافه می شود. رویانیان در خط دفاع و حمله بازیکنانی مثل انصاری فرد، حسینی، بنگر، ماهینی، پولادی و قاضی را به خدمت گرفت و فقط در خط هافبک از خرید بازیکنان بزرگ ناکام بود و مجبور شد به سوسا رضایت بدهد.

به نظر می رسد یک جای خالی پرسپولیس برای بازیکنان آزاد، فرصتی برای رویانیان به حساب می آید تا عدم موفقیت در خرید یک هافبک بزرگ و صید نکونام توسط فتح الله زاده را یکجا جبران کند.



انتقال شجاعی به پرسپولیس عملی است؟


آلبرت: در صورتی که باشگاه اوساسونا مسعود را بازیکن آزاد اعلام کند، این انتقال عملی است

آلبرت گریگوریان، عضو کمیته برگزاری مسابقات گفت فقط در صورتی که اوساسونا شجاعی را بازیکن آزاد اعلام کند این انتقال عملی می شود: «فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران تمام شده است و بنابراین طبق قوانین فیفا فقط دو بازیکن آزاد تا نیم فصل می توانند با این تیم قرارداد امضا کنند. مسعود با اوساسونا قرارداد دارد و به همین دلیل این انتقال عملی نیست.

با این حال هنوز مهلت نقل و انتقالات اسپانیا به پایان نرسیده است و اگر آنها مسعود را بازیکن آتزاد اعلام کنند این انتقال می تواند انجام شود. در غیر این صورت پرسپولیس نمی تواند قراردادی با این بازیکن منعقد کند و آنها باید تا پایان نیم فصل اول صبر کنند.»


ویدیو مرتبط :
مسعود شجاعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب نقل و انتقالات پرسپولیسی ها کدام بازیکن است/ ادینهو، کریم انصاری فرد یا شاید مسعود شجاعی؟



اخبار,اخبارورزشی, نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیسی ها ادعا می کنند به زودی یک سورپرایز برای هواداران خواهند داشت.

به گزارش   خبرآنلاین؛ این باشگاه همچنان در حال جذب بازیکنان مورد نظرش است. روزنامه پیروزی که نزدیک به باشگاه پرسپولیس است ادعا کرد به زودی بمب نقل و انتقالات با خرید تازه پرسپولیس منفجر خواهد شد. آخرین خبرها حکایت از آن دارد که این باشگاه با سه بازیکن یعنی کریم انصاری فرد، ادینهو و مسعود شجاعی در حال مذاکره است. هیچ بعید نیست بمبی که پرسپولیسی ها از آن حرف می زنند، جذب یکی از این سه بازیکن باشد.

 

 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین