اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مستی، دست کلاهبرداران را فاش کرد



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - مستی، دست کلاهبرداران را فاش کرد

رییس کلانتری 115رازی از دستگیری دو مرد مست خبر داد که انواع و اقسام کارتهای شناسایی متعلق به مسئولان ارشد کشور از آنها کشف شد.

سرهنگ حسین دلاور با بیان اینکه در ساعت 3:50 شانزدهم اردیبهشت ماه امسال، ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشت زنی در خیابان هلال احمر به یک دستگاه خودروی زانتیا نوک مدادی رنگ که در حاشیه خیابان با دو نفر راننده و سرنشین پارک بوده مظنون شدند، گفت: در بررسی اولیه با استشمام بوی تند الکل مشخص شد هر دو شرب خمر کرده و از راننده به هویت «مهرداد» مدارک شناسایی درخواست شد که وی از ارائه مدارک امتناع ورزیده و در خودرو را قفل کرد.

وی افزود: لذا با هماهنگی مرکز پیام و درخواست نیروی کمکی بعد از دقایقی نیروهای کمکی در محل حاضر و از راننده خواستند تا پیاده شده و مدارک شناسایی و هویتی خود و خودرو را ارائه دهد که امتناع ورزیده و مدعی شد بازرس ارشد قوه قضاییه و محافظ مقامات ارشد قوه قضاییه است و سپس برای فرار از چنگال قانون و تطمیع ماموران وظیفه شناس کلانتری 115 رازی مبلغ چهار میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داده که ماموران ضمن امتناع از پذیرش آن مراتب را صورت جلسه کرده و متهم را بازداشت کردند.

رییس کلانتری 115 رازی با بیان اینکه در ادامه در بازرسی بدنی از متهم هشت قطعه کارت شناسایی اعم از کارت عضو جنبش عدم تعهد، کارت بازرسین ویژه انتخابات، کارت کارشناس قوه قضاییه، کارت تردد داخلی، کارت خبرنگاری، کارت ملی و گواهینامه همگی متعلق به «مهرداد» 35ساله کشف شد، گفت: در بازرسی دقیق تر بدنی از وی یک قبضه چاقو نیز کشف شد و با اخذ سوئیچ از راننده و باز کردن در خودرو، سرنشین خودرو به هویت «قادر» پیاده شده و با قدرت نمایی به کلیه مامورین حاضر در صحنه توهین و فحاشی کرد و با حمله ور شدن به سمت ماموران کلانتری قصد خلع سلاح را داشت که با هوشیاری ماموران، متهم مهار گشته و به همراه راننده و خودروی مذکور به کلانتری دلالت داده شدند.

سرهنگ دلاور افزود: در کلانتری متهمان جهت اخذ تست الکل به پزشکی قانونی اعزام که ضمن اینکه تست الکل متهمان مثبت اعلام شد مشخص شد؛ در خون مهرداد 114 میلی گرم در صد میلی لیتر و در خون «قادر» 160 میلی گرم در صد میلی لیتر الکل وجود دارد که متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قابل توجه عزیزانی که برای این دست از کلاهبرداران بین ال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طوطی دست آموز، خیانت شوهر را فاش كرد!



 

طوطی دست آموز، خیانت شوهر را فاش كرد!

 

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده با ادعای اینكه طوطی خانگی آنها از رابطه پنهانی شوهرش با زنی دیگر صحبت كرده است، تقاضای طلاق داد.

این زن با حضور در شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده اظهار كرد: مطمئنم زمانی كه به مسافرت نزد خانواده ام رفته ام، همسرم با زن دیگری رابطه داشته است چون وقتی از مسافرت بازگشتم، طوطی دست آموزمان این موضوع را فاش كرد.

وی ادامه داد: پرنده مان دائما عبارتی را تكرار می كرد كه از مكالمات تلفنی مخفیانه شوهرم با زنی دیگر شنیده بود. در این رابطه تحقیقاتی را انجام دادم و متوجه شدم شوهرم به من خیانت كرده است.

مرد جوان نیز كه دردادگاه حضور داشت، گفت: من هرگز به همسرم خیانت نكرده ام. او دچار توهمات مالیخولیایی شده است و به خاطر حرفهای یك طوطی دارد زندگی مان را خراب می كند.

این در حالی است كه زن جوان مدارك معتبری نیز برای اثبات ادعای خود به رییس دادگاه ارائه كرد و این امر، مرد را به سكوت واداشت.

به گزارش ایسنا، در پی اصرار زن جوان به جدایی و بخشیدن ۷۰۰ سكه بهار آزادی در قبال صدور حكم طلاق، رییس دادگاه حكم طلاق این زوج جوان را كه یك سال از ازدواجشان می گذشت، صادر كرد..... / خبرگزارى ایسنا