اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مستند ناصر حجازی را این کارگردان می سازد


ساخت فیلم مستند ناصر حجازی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قطعی شد.

خبرگزاری مهر: ساخت فیلم مستند ناصر حجازی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قطعی شد.

بهناز شفیعی همسر زنده‌یاد ناصر حجازی با اعلام این خبر در خصوص کم‌وکیف مذاکره با حسن فتحی مبنی‌بر ساخت مستندی درباره زندگی ورزشی ناصر حجازی گفت: طی مذاکرات متعددی که با کارگردان مختلف از جمله کیومرث پوراحمد و بهروز خلجی داشتیم در نهایت با حسن فتحی برای ساخت این مستند به نتیجه رسیدیم.

وی در ادامه افزود: پس از نهایی شدن توافقات بر سر ساخت مستند زندگی ناصر حجازی توسط حسن فتحی، این کارگردان پیش طرحی مبنی‌بر کم و کیف ساخت این مستند ارائه کرد و قرار شد یک فیلم مستند و داستانی درباره زندگی ورزشی ناصر حجازی ساخته شود، به گونه‌ای که هیچ بازیگری به جای ناصر بازی نمی‌کند بلکه یک روای که قرار است از بازیگران مطرح سینما باشد با پیشکسوتان فوتبال درباره حجازی به گفتگو خواهد پرداخت.

همسر زنده‌یاد ناصر حجازی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مذاکره‌های پیشین با سایر کارگردان‌هایی که اعلام آمادگی کرده بودند که مستند این قهرمان استقلالی را بسازد گفت: مذاکره اولیه با کیومرث پوراحمد مبنی‌برساخت این مستند انجام شده بود.

اما این کارگردان اعلام کرد که یک پروژه نیمه تمام در دست دارد و قرار شد پس از اتمام این پروژه درخصوص کم و کیف ساخت این مستند به مذاکره و نتیجه‌گیری نهایی برسیم. اما به دلایلی این توافق برای ساخت این مستند به انجام نرسید.


وی در ادامه افزود: همزمان با پوراحمد حسن فتحی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و بهروز خلجی به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان نیز پیشنهاد ساخت این مستند را داده‌اند که در نهایت با حسن فتحی به توافق رسیدیم.

بهناز شفیعی در پاسخ به این سئوال که دلیل اصلی که با پوراحمد به نتیجه نرسیدند چه بوده‌است گفت: کیومرث پوراحمد کارگردانی است که من خیلی او را قبول دارم اما مسئله‌ای که خود او نیز عنوان کرد این بود که اطلاعات اندکی نسبت به فوتبال دارد.

 این در حالی است که هر کارگردانی که می‌خواهد این مستند را بسازد باید با تمام وجود فوتبال‌دوست باشد و از کم و کیف حضور ناصر حجازی درعرصه فوتبال آگاهی داشته باشد و یا از مشاوره قدرتمند در این عرصه برخوردار شوند؛ که در نهایت حسن فتحی دارای این ویژگی‌ها بود.


وی در پایان با اشاره به زمان ساخت فیلم مستند ناصر حجازی گفت: منتظر هستیم پسرم آتیلا از سفر برگردد تا پای صحبت بنشینیم و زمان و کم و کیف آغاز ساخت این مستند را جویا شوم.    


ویدیو مرتبط :
‫مستند من ناصر حجازی هستم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی ناصر حجازی مقابل دوربین کارگردان «شب دهم»



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زندگی ناصر حجازی مقابل دوربین کارگردان «شب دهم»

ساخت مستند زندگی ورزشی ناصر حجازی به کارگردانی حسن فتحی از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل عفیفه تهیه کننده این مستند با این اشاره که ساخت مستند حجازی در مراحل ابتدایی طرح موضوع است، گفت: «گزینه‌های بسیاری برای ساخت مستند زندگی ناصر حجازی وجود داشتند، اما به دلیل اینکه خانواده زنده یاد حجازی علاقه‌مند بودند اقای فتحی این مستند را بسازد، در ‌‌نهایت مذاکرات ابتدایی در مورد چگونگی ساخت این مستند با خانواده زنده یاد حجازی انجام شده است.»

تهیه کننده سریال «در مسیر زاینده رود» افزود: «به احتمال زیاد با اتمام مراحل تحقیق ساخت این مستند از شهریورسال جاری آغاز خواهد شد.»

او گفت: «هیچ بازیگری به جای مرجوم حجازی بازی نمی‌کند، بلکه یک راوی که قرار است از بازیگران مطرح سینما باشد با پیشکسوتان فوتبال درباره حجازی به گفتگو خواهد پرداخت.»

حسن فتحی تا کنون مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی چون «میوه ممنوعه»، «در مسیر زاینده رود»، «شب دهم»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و... را کارگردانی کرده است./خبرآنلاین