اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مستمری مددجویان كمیته امداد در سال آینده 23 درصد افزایش می یابد



 

 

مستمری مددجویان كمیته امداد در سال آینده 23 درصد افزایش می یابد

 

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مستمری مددجویان این نهاد در سال 1390، 23 درصد افزایش خواهد یافت.

'حسین انواری' در نشست خبری كه در سالن الغدیر كمیته امداد، برگزار شد، افزود: مستمری بهمن ماه مددجویان توزیع شده اما تاكنون اعتبار مستمری اسفندماه آنان، تامین نشده است.

وی اظهار داشت: ماهانه، 80 میلیارد تومان به یك میلیون و 900 هزار خانوار تحت پوشش كمیته امداد، پرداخت می شود و مبلغ این مستمری از 30 تا 60 هزارتومان برای هر نفر است.

انواری یادآور شد: مقرر شده بود با همكاری وزارت رفاه، عیدی و بن شبیه كاركنان دولت به مددجویان كمیته امداد پرداخت شود اما تاكنون اعتبار آن محقق نشده است...../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
قیمت فرآورده های نفتی سال آینده 5 درصد افزایش می یابد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقوق بازنشستگان در سال آینده چند درصد افزایش خواهد داشت؟



اخبار,اخبار اجتماعی,حقوق جدید بازنشستگان کشوری


اخباراجتماعی - پرداخت حقوق بازنشستگان در سال آینده با افزایش 20درصدی

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق جدید بازنشستگان در سال آینده با افزایش 20 درصدی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1393 گفت : حقوق جدید بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده براساس این میزان افزایش پرداخت می شود.

ایراندخت عطاریان افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزء برنامه ها و رویکرد ملی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود : مصوبه هیأت وزیران درخصوص افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 1393 نیز بیانگر توجه و اهتمام ویژه دولت به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت : براساس مصوبه هیأت وزیران حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده 600 هزار تومان تعیین شده است.

عطاریان با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگات کشوری در سال جاری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان در سال 92 حدود 900 هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش 20 درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و 80 هزار تومان خواهد رسید.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: حقوق فروردین ماه بازنشستگان با افزایش 20 درصدی پرداخت می‌شود و بزودی صدور احکام جدید یک میلیون و 200 هزار بازنشسته نیز آغاز خواهد شد.
اخبار اجتماعی - روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری