اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مستربین: خداحافظ سینما


«روآن اتکینسون» بازیگر شخصیت کمدی «مستر بین» از خداحافظی این شخصیت با دنیای سینما خبر داد.

خبرگزاری فارس: «روآن اتکینسون» بازیگر شخصیت کمدی «مستر بین» از خداحافظی این شخصیت با دنیای سینما خبر داد.
 
 «روآن اتکیسنون»، ازیگر نقش «مستر بین» در مصاحبه اخیر خود گفت: دیگری از بازی در چنین نقشی لذت نمی‌برم و از این بابت کمی ناراحت و شرمنده‌ام.

«اتکینسون» گفت: «مستر بین» به پایان راه نزدیک شده است، از این پس می‌خواهم به نقش‌های جدی‌تر بیاندیشم.



این بازیگر 57 ساله در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت: دارم برای اولین نقش جدی‌ام ‌که بازی در تئاتر «Quartermaine's Terms»‌ به کارگردانی «سیمون گری» است، خودم را آماده می‌کنم.

وی افزود: شخصیت «‌مستر‌ بین» مرا به موفقیتی جهانی رساند ولی با توجه به اینکه سنم افزایش یافته و هم به لحاظ فیزیکی قدرتم کاهش یافته و هم روحیه طنز و کودکانه در من کاهش یافته، بازی در چنین نقش طنز و کودکانه‌ای برای من کمی ناراحت‌کننده است.

این بازیگر انگلیسی متذکر شد: اینکه در پنجمین دهه زندگی‌ات باشی و مانند کودکان رفتار کنی چندان شایسته نیست، در این سن شما باید بیشتر مراقب باشید.

وی گفت: در آینده بیشتر بر صحنه تئاتر ظاهر خواهم شد، چون در اینجا احساس راحتی بیشتری می‌کنم و مطمئنم که در آینده در این عرصه نیز موفق خواهم بود.


ویدیو مرتبط :
مستربین در سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظ سینما جمهوری...


سینما جمهوری به مزایده گذاشته شد. این سینما در سال 1337 تاسیس شد.

خبرگزاری میراث فرهنگی: سینما جمهوری به مزایده گذاشته شد. این سینما در سال 1337 تاسیس شد.

 این سینما یکی از سینماهای ایران است که در خیابان جمهوری از طرف شرق به غرب و نرسیده به خیابان فلسطین تهران قرار دارد. پیشتر نام این سینما «نیاگارا» بود. این سینما در روز 25 آبان سال 1387 دچار آتش‌سوزی شد.
 

سینما جمهوری این بار فیلمی برای نمایش ندارد. سینما به مزایده گذاشته شده است
 
در توضیحات مزایده سینما جمهوری آمده است: «سه دنگ مشا از شش دانگ ملکیت و سه دانگ منافع سینما که به صورت وکالتی واگذار می شود. ضمنا منافع سرقفلی واحدهای تجاری جزو مورد واگذاری نیست.»
 


سینما جمهوری در انتظار احیای دوباره بود... اما...
 
سینما جمهوری، در سال 1337 با نام نیاگارا و با 960 صندلی تاسیس شد. این سینما تنها یک سالن پخش فیلم داشت که شامل سالن طبقه همکف و بالکن طبقه دوم می‌شد که با تفکیک این دو طبقه بالکن سینما به سالنی مستقل تبدیل و کافه آن در راهرو سالن طبقه دوم قرار داشت.
 
سینما جمهوری چندی پیش به طور کامل بازسازی و تبدیل به دو سالن نمایش شده بود. در دهه 40 اولین سینمای ایران بود که به سیستم صندلی‌های متحرک (rocking chairs) مجهز شد. ساختمان سینما توسط یک مهندس هندی ساخته شده بود اما توسط معمار سرشناس ایرانی «پل آبکار»، به سینما تبدیل شد