اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مساله شلوار یا زیرشلواری مساله‌دار؟



اخبار,اخبار سیاسی,محمود احمدی‌نژاد


 اخبار سیاسی - طنز) مساله شلوار یا زیرشلواری مساله‌دار؟

با آقای محمود احمدی‌نژاد سوار آمبولانس بودیم و داشتیم دنیا را مدیریت می‌کردیم که آقای احمدی‌نژاد گفت: آمبولانس‌چی، آن آقاهه را می‌بینی سر کوچه ایستاده؟ اگر گفتی چی زیر ««لباس»»ش است؟

ما را می‌گویی، زارت گذاشتم روی ترمز. گفتم: محمودجان، سر صحبت را باز می‌کنی؟
محمودجان گفت: نه جان آمبولانس‌چی، بگو ببینم چی زیر «لباس»ش گذاشته؟


گفتم:‌ای‌بابا. داریم به کجا می‌رسیم؟
محمودجان گفت: نگفتی چیست؟


گفتم: ‌ای‌بابا. همه اینها زیر سر رضا عطاران است. از وقتی گفت برای شادشدن و خندیدن مردم حتی حاضر است «لباس»ش را...، مسیر ما تغییر اساسی کرده و «لباس»‌محور شده.
محمودجان گفت: بیا بیست‌سوالی بازی کنیم. حدس بزن زیر «لباس» آن آقاهه چیست.


گفتم: هوووم. خیلی تابلو است که تو جیب که جا می‌شود.
محمودجان گفت: بله.


گفتم: خوردنی است؟
محمودجان گفت: نه.


گفتم: ابزار اعتراضی طرف است؟
محمودجان گفت: نه.


گفتم: به لولو مربوطه؟
محمودجان گفت: نه.


گفتم: محمودجان، به آخر ستون رسیدیم. جان‌به‌لبم کردی، بی‌زحمت خودت بگو چیست و جانم بستان.


آقای احمدی‌نژاد گفت: من پنجشنبه، 22خرداد هم در جمع گروهی از هوادارانم گفتم که «محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت دهم گفته «ریش» برخی آنقدر بلند است که باید نیمی از آن را زیر شلوار بگذارند.»


گفتم: واقعا من نمی‌دانم ما داریم توی سیاست و فرهنگ و زندگی به کجا می‌رسیم. اما مشخص است که قبلا باید کلاهمان را دودستی می‌چسبیدیم باد نبرد الان باید شلوارمان را دودستی بچسبیم، مساله نشود.


در این لحظه آقای احمدی‌نژاد را کنار اتوبان پیاده کردم و رفتم در افق خودم را گم‌وگور کنم و خلاص.
 اخبار سیاسی - شرق


ویدیو مرتبط :
ره بر : مساله فلسطین , مساله اول جهان اسلام است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‫اعتبار نامه 2 نماینده دارای محکومیت کیفری و مساله دار تائید شد‬



احکام قضائی , نماینده

 

اعتبار نامه 2 نماینده مبارکه و پارس آباد علیرغم همه پیش بینی ها و رای شعب رسیدگی به اعتبار نامه ها در کمسیون تحقیق تائید شد.

به گزارش خبرنگار الف  اعتبار نامه علی ایرانپور منتخب مردم مبارکه بعد از ظهر امروز با 10 رای موافق و 3 ممتنع و درحالی که تنها 2 رای منفی داشت تائید شد. این در حالی است که علیه این فرد، دو حکم قضایی وجود داشت که یکی از آنها قطعی و دیگری در مرحله تجدید نظر قرار دارد. مطابق احکام صادر شده وی دارای  6 ماه حبس برای یکی از پرونده ها و برای پرونده دیگر نیز 3 ماه و یک روز محکومیت کیفری دارد.

از مهمترین تخلفات محرز شده وی جعل عنوان علمی و سوء استفاده خلاف از آنها است. این در حالی است که اعتبار نامه وی یکبار در شعبات 15 گانه در مجلس نهم رد شده بود.

اما امروز در کمسیون تحقیق، اعتبارنامه نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز با 8 رای موافق و 3 ممتنع و 2 رای مخالف تائید شد. درباره عدم صلاحیت حمزه برومند نیز ذکر همین مورد کفایت می کند که وی در مجلس چهارم اعتبارنامه اش به دلیل مسائل اخلاقی و خلع از لباس روحانیت شدن، باطل شده است.

در این رابطه مشخص نیست اعضای کمسین تحقیق با چه استدلالی و توجیهی تخلفات محرز و اثبات شده این دو نماینده را نادیده گرفته و اعتبار نامه انها را تائید کردند. این اولین سوال موکلین مردم از نمایندگان مجلس نهم است که البته پاسخ قانع کننده بر آن وجود نخواهد داشت.

گفتنی است اسناد مربوط به تخلفات این 2 نماینده به صورت مستدل و محکمه پسند توسط احمد توکلی و الیاس نادران 2 نماینده مردم تهران در مجلس نهم به کمسیون تحقیق ارائه شده بود..../سایت الف