اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسافر شیاد از راننده‌ها پول قرض می‌گرفت



اخبار حوادث - مسافر شیاد از راننده‌ها پول قرض می‌گرفت

مسافر شیاد که با فریب رانندگان مشهدی از آنها پول قرض می‌گرفت و متواری می‌شد، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری، رییس کلانتری نجفی مشهد در این باره به جام جم گفت: چندی پیش مرد راننده ای با حضور در این کلانتری از مردی به اتهام سرقت شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، مسافری را دربستی به یکی از محله های شهر مشهد می برده که مسافر در میانه راه ادعا کرده قصد دارد بدهی یکی از دوستانش را بپردازد، اما 50 هزار تومان کم دارد بنابراین با این ترفند راننده را فریب داده و با دریافت این مبلغ از او می خواهد تا وی را در محله دیگری پیاده کند تا او بدهی اش را بپردازد.

سرهنگ منصوری افزود: پس از پیاده شدن مسافر، راننده هرچه منتظر می ماند، خبری از او نمی شود و پی می برد او یک سارق بوده است.

با تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی، جستجو برای دستگیری مسافر سارق آغاز شد تا این که رانندگان دیگری نیز با حضور در کلانتری از مسافر شیاد شکایت کردند. در تحقیق از شاکیان معلوم شد، آنها نیز به شیوه ای مشابه در دام همان متهم تحت تعقیب گرفتار شده اند.

وی یادآور شد: جستجو برای یافتن متهم فراری ادامه داشت تا این که دو روز پیش، وی در یکی از محله های مشهد در حالی که قصد سرقت از راننده ای دیگر را داشت، دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم میانسال، تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد. مالباختگانی که در دام مرد سارق گرفتار شده اند، می توانند به کلانتری نجفی مشهد در استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
‫وقتی به یکی پول قرض میدی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی:حرف های رویانیان،از سر عقده است/برای امثال فتح‌الله‌زاده متاسفم که وقتی از رویانیان پول قرض می‌کنند، دیگر زبانشان بسته می‌شود



انتقاد تند عابدینی از رویانیان و فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل باشگاه داماش در واکنش به صحبت‌های محمد رویانیان علیه وی، از مدیرعامل پرسپولیس به شدت انتقاد کرد و حرف‌های او را از سر عقده دانست!

 

اخبارورزشی,عابدینی

امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس علیه وی، اظهار کرد: از وقتی رویانیان به فوتبال آمده، بیشترین برخوردها را بین مدیران شاهد هستیم. ایشان رفتاری دارد که این رفتار و گفتارش به نوعی بروز عقده است!

وی ادامه داد: نمی‌دانم رویانیان به دنبال چیست؟ وقتی تیمش می‌برد بد می‌گوید، قبل و بعد بازی‌ها بد گویی می‌کند و از حرف‌های دیگران بد برداشت می‌کند. نمی‌دانم چرا او فکر می‌کند که مردم باید در اختیارش باشند و مدیران باید سکوت کنند؟ او به هیچ کسی احترام نمی گذارد و انتظار دارد همه به او احترام بگذارند، چرا فکر می‌کند پرسپولیسِ او تافته جدا بافته است؟

 

عابدینی در ادامه از سایر مدیران لیگ برتر هم انتقاد کرد و گفت: واقعا برای امثال فتح‌الله‌زاده متاسفم که وقتی از رویانیان پول قرض می‌کنند، دیگر زبانشان بسته می‌شود! متاسفانه در شرایط موجود پول حرف اول و آخر را می‌زند. ما پول نداریم، اما یک دنیا عزت داریم و به کسی اجازه نمی‌دهیم که پا روی حریم ما بگذارد.

 

مدیرعامل داماش ادامه داد: چندی پیش گفتم برخی افراد با کفش روی فرش فوتبال قدم می‌گذارند. منظورم از این حرف، اخلاق بود و اصلا به رویانیان ربطی نداشت. آن زمان شایعه تبانی من و رویانیان مطرح شده بود و حرفم به نفع او بود، ولی او نفهمید و آن مصاحبه بی‌ربط و تند را انجام داد. با این حال بعد از آن صحبت‌ها باز هم جواب تلفنش را دادم. او به من زنگ زد و گفت که حرف‌هایش را به حساب جنگ‌ زرگری بگذارم! من هم در جوابش خندیدم و گفتم یعنی چه که آدم هر چه دلش می‌خواهد به دوستش بگوید و بعد آن را به حساب جنگ زرگری بگذارد؟ اتفاقا این حرف ها به جنگ «حیدری نعمتی» شبیه‌تر است!

وی افزود: متاسفانه رویانیان به این کارهایش ادامه می‌دهد. می‌خواهم به او بگویم که "نترس! والله و تالله من به پرسپولیس نمی‌آیم" چون سن، بضاعت و قدرتم دیگر این اجازه را به من نمی‌دهد. ضمن این که آلودگی‌های فوتبال مرا را از بین برده است.

 

عابدینی در ادامه به رویدادهای حاشیه‌ای نیمه نهایی جام حذفی اشاره کرد و گفت: داور عالی سوت زد و حق هیچ تیمی را ضایع نکرد. 15 هزار نفر در ورزشگاه بودند و پنج هزار نفر هم بیرون ماندند. این افراد به خاطر حمایتی که از قویدل کرده بودید، یک شعار علیه شما دادند. مگر همین‌ها دهها بار علیه ما شعار ندادند؟ نباید به این دلیل همه چیز را زیر سوال ببریم.

وی ادامه داد: متاسفانه نه نصحیت برای رویانیان فایده دارد نه رفاقت، نه صمیمیت و نه حتی عاطفه. نمی‌دانم با او چه باید کنیم. آسمان عنایت کرده تا او در این جایگاه بنشیند و به همه بدبین باشد و از همه بد بگوید. آیا ما روسیاهیم که باختیم؟ زدن این حرف در فوتبال کار درستی است؟

 

مدیرعامل داماش درباره کیفیت بازی تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: تیم ما خیلی وقت است که خوب بازی می‌کند، ولی نتیجه‌ نگرفتن‌ها برای ما دردآور می‌شود. بازیکنان ما 120 دقیقه با پرسپولیس مساوی کردند که نتیجه‌ خوبی است و در پنالتی‌ها هم طبیعی است که اتفاقات به گونه‌ای خاص رقم می‌خورد. در پنالتی‌ها یک صدم ثانیه‌ها و 10 سانتیمترها موثر است. اگر ابوذر رحیمی توپش را به تیر نمی‌زد ممکن بود همه چیز تغییر کند.

وی ادامه داد: اگر ما فجرسپاسی را در پنالتی بردیم، در واقع پنالتی‌ها فجر را شکست دادند نه ما! دیروز هم پرسپولیس ما را نبرد، بلکه ما به پنالتی‌ها باختیم.

 

عابدینی در واکنش به انتقادهای حمید درخشان از تیم هم گفت: ایشان لطفا از این اظهارنظرها نکنند. همین‌ها بودند که علیه تیم جوسازی کردند. وقتی رفیق شفیق ایشان که به قول آنها مالک و به نظر من خریدار باشگاه است یک روز قبل بازی علیه من بیاینه می‌دهد، یعنی حاضر شده به خاطر دوست خود یعنی رویانیان ، داماش را از بین ببرد. هر گاه قویدل مالک باشگاه شد می‌تواند هر کاری خواست بکند.

وی افزود: درخشان گفته به قویدل نزدیکتر است، معلوم است که این طور است. ایشان به هر کس که پول دارد نزدیک‌تر است! من که فروشنده هستم و معلوم است پولی ندارم، ولی قویدل خریدار است و حتما پول دارد.

 

عابدینی درباره انتقال بازی از جمعه به شنبه و انتقادهایی که در این زمینه مطرح شده بود هم گفت: رویانیان با تاج جلسه‌ای داشته و چنین درخواستی کرده بود. من هم می‌دانستم که ممکن است چنین شود بنابراین وقتی تاج با من تماس گرفت موافقت کردم. این کار چند دلیل داشت، اول این که اگر بازی، جمعه برگزار می‌شد امکان داشت بازی به جای عضدی در سردار جنگل برگزار شود چون شورای تامین قبول نمی‌کرد. با این که بازی در روز غیر تعطیل انجام شد کنترل تماشاگران خیلی سخت بود. دومین دلیل هم این بود که چون ما روز هشتم فروردین بازی کرده بودیم، می‌خواستیم تا بازی با پرسپولیس چند روز وقت داشته باشیم. برای این تصمیم با بازیکنان و کادر فنی هم مشورت کرده بودم./ایسنا