اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسافران گرفتار در برف و کولاک نجات یافتند


امدادگران پایگاه جاده ای شهید نعمتی جمعیت هلال احمر اشنویه، 21 نفر از مسافران گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

خبرگزاری ایرنا: امدادگران پایگاه جاده ای شهید نعمتی جمعیت هلال احمر اشنویه، 21 نفر از مسافران گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

فخرالدین مامعلی، رییس جمعیت هلال احمر اشنویه در این باره گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید شب گذشته در محورهای مواصلاتی اشنویه به ویژه در گردنه 'گرده کاشان' شمار زیادی خودرو هنگام تردد در این مسیر گرفتار شده بودند.

وی اضافه کرد: امدادگران این پایگاه جاده ای با حضور به موقع خود در محل با راهنمایی رانندگان و نصب زنجیر چرخ و فعالیت های امدادی دیگر، هشت خودرو و سرنشینان آنها را نجات دادند.

وی اظهار کرد: چهار نفر امدادگر با یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد جاده ای شبانه روزی شهید نعمتی جمعیت هلال احمر اشنویه در 23 کیلومتری محور اشنویه به ارومیه به مسافران این محور خدمات امدادی ارائه می دهند.

رییس جمعیت هلال احمر اشنویه گفت: امدادگران و داوطلبان این جمعیت از آمادگی لازم برای انجام هر گونه فعالیت عملیاتی و پشتیبانی امداد و نجات در آذربایجان غربی و سایر استان های کشور برخوردار هستند.

اشنویه با 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
نجات زن باردار گرفتار در کولاک و برف در شهرستان هشترود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات 1500 مسافر گرفتار در برف و کولاک


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از نجات 1500 مسافر گرفتار در برف و کولاک محور تربت‌حیدریه به مشهد خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از نجات 1500 مسافر گرفتار در برف و کولاک محور تربت‌حیدریه به مشهد خبرداد.

سید مجتبی احمدی با اشاره به کولاک شدید صبح امروز در محور تربت‌حیدریه به مشهد، خاطرنشان کرد: پس از امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک این محور، 3840 تخته پتو، 6984 قوطی کنسرو و وسایل گرمایشی بین آنان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام این افراد در حسینیه سیاری اسکان داده شدند.