اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسابقه طراحی آرم برای دانشگاه احمدی نژاد


پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه احمدی نژاد از تاسیس مرکز آموزشهای مجازی و برگزاری مسابقه طراحی آرم این دانشگاه خبر می دهد.

خبرگزاری مهر: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه احمدی نژاد از تاسیس مرکز آموزشهای مجازی و برگزاری مسابقه طراحی آرم این دانشگاه خبر می دهد.

 پس از آنکه همزمان با عید سعید غدیر خم، پایگاه اینترنتی دانشگاه احمدی نژاد به نشانی iiu.ac.ir راه اندازی شد، این سایت تازه ترین اخبار را از تصمیمات تازه مدیریت دانشگاه منتشر کرده است.

بر این اساس، معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان در نخستین خبر رسمی خود در این سایت اعلام کرد که مرکز آموزش‌ های مجازی دانشگاه بین‌ المللی ایرانیان راه‌ اندازی می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با راه اندازی مرکز آموزش‌های مجازی در رشته های گوناگون دانشجویان و اساتید خارجی را پذیرش خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان گفت: راه اندازی مرکز آموزش‌های مجازی از اولویت های اساسی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان در توسعه فعالیت های آموزشی آن است.

به گفته وی به زودی و پس از آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان چگونگی فعالیت مرکز آموزشهای مجازی اعلام خواهد شد.

سایت دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان در یک خبر دیگر از به مسابقه گذاشتن طراحی آرم دانشگاه خبر داده است.

بر این اساس، به سه طرح نخست که توسط هیات تخصصی داوران برگزیده می شود جایزه نفیس و به 11 نفر بعدی نیز هدیه مناسب اعطا خواهد شد.

محورهایی که لازم است در طراحی آرم دانشگاه محمود احمدی نژاد توسط طراحان مورد توجه قرار گیرد به این شرح است: توحید محور هستی و رمز کمال، ارزش انسان بالاترین ارزشها، عدالت پایه حرکت و شکوفایی انسان‌ها، اندیشه ورزی قدرت خلاق انسان‌ها، علم و فناوری راه روشن کمال، کار مشترک رمز موفقیت انسان‌ها، ماموریت بین‌المللی و جهانی دانشگاه و ایران و ایرانیان.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح خود را حداکثر تا پایان آبان‌ماه به آدرس پست الکترونیکی info @ iiu .ac.ir  ارسال کنند.

 همه اینها در حالی است که این دانشگاه مجوز قطعی برای راه اندازی را ندارد و ابهاماتی در اساسنامه آن وجود دارد. ضمن اینکه مسولان آن تا کنون اقداماتی که لازم است برای راه اندازی یک دانشگاه در وزارت علوم طی شود را انجام نداده اند.


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراح آرم دانشگاه احمدی‌نژاد کیست؟



طراح آرم دانشگاه احمدی‌نژاد کیست؟

خواهر فاطمه رجبی آرم دانشگاه بین‌المللی ایرانیان را طراحی کرد.

طراح آرم دانشگاه احمدی‌نژاد,آرم دانشگاه بین‌المللی ایرانیان

به گزارش پارسینه، اکبر جباری باجناق غلامحسین الهام در صفحه شخصی خود در فیسبوک ضمن اعلام خبر رونمایی از آرم دانشگاه ایرانیان (وابسته به محمود احمدی‌نژاد) اعلام کرد که طراحی این آرم توسط همسرش (خواهر فاطمه رجبی) انجام شده است.

فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام در ابتدای روی کارآمدن احمدی‌نژاد در سال 1385 کتاب «معجزه هزاره سوم» را درباره احمدی‌نژاد نوشت که با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.
/پارسینه