اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسابقه اینترنتی اخمو‌ترین کودک +تصاویر جالب



مسابقه اینترنتی اخمو‌ترین کودک +تصاویر

گروهی از وبلاگ‌نویسان انگلیسی سعی داشته‌اند برای معرفی اخمو ترین کودک سال 2012، در رقابتی فشرده، از فرزندان و کودکان خشمگین و اخمو عکس بگیرند و این عکس‌‌‌ها را در اینترنت قرار دهند تا بتوانند به اخموترین آنها رأی بدهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، "ایلانا ویلز" یکی از برگزارکنندگان این رقابت عکس‌‌هایی از 32 کودک بین سنین نوزادی تا 5 سالگی که به وسیله مادرانشان گرفته شده در اینترنت به مسابقه گذاشته و آنها را به عنوان فینالیست معرفی‌کرده تا شرکت‌کنندگان در مسابقه یکی از آنها را به عنوان بدخلق‌‌ترین کودک انتخاب کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این دو کودک مقام اول و دوم این مسابقه را کسب کرده اند.

ایلانا می‌گوید در زیر عکس هر کودک علت عصبانیت او نوشته شده و برخی از آنها از این که باید زود به رختخواب بروند ناراحتند و هر یک از آنها برای نشان دادن خشم‌شان دلایل قانع‌کننده خود را دارند.

برخی از طعم غذایی که باید بخورند راضی نیستند و برخی به‌خاطر نخریدن اسباب‌بازی از دست مادر یا پدرشان عصبانی هستند. در میان تصاویر منتشر شده، ‌هر عکسی که بیشترین رأی را بیاورد برنده نهایی اخمو‌ترین بچه سال 2012 شناخته خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

ایلانا در وب‌سایت خود می‌نویسد: برخی از عکس‌‌‌ها بسیار خنده‌دار هستند و حتی دلایل عصبانیت آنها نیز بسیار خنده‌دار است.

به‌طور مثال یکی از کودکان به این خاطر عصبانی شده که دلش می‌خواسته در اتاق خوابش حتماً چراغ‌خواب روشن باشد، اما مادرش با این کار مخالف بوده است./باشگاه خبرنگاران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
اخمو ترین کودک جهان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه جالب حمل همسر در امریکای شمالی +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: مسابقه عجیبی در امریکای شمالی برگزار شد که طی آن مردان با بردوش گرفتن همسران خود اقدام به دویدن از خط  شروع تا خط پایان مسیر پر فراز و نشیب مسابقه میکنند. به برنده مسابقه علاوه بر جایزه نقدی به میزان 5 برابر وزن همسرش نوشیدنی تعلق میگیرد.

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

   در این مسابقه موانعی مثل تله های شنی، مسیرهای ماسه ای و چاله های آب و گل در طول مسیر وجود دارد . حدود 50 زوج در این مسابقه شرکت کردند .

"میتنین" و همسرش "هاپن" از امریکا برنده چک 530 دلاری و 106 پوند نوشیدنی بودند. این زوج چند ماه پیش هم در این مسابقه توانسته بودند عنوان نخست را از آن خود کنند.

دو شرکت کننده از جنوب پاریس عنوان دوم را کسب کردند و زوج کانادایی هم سوم شدند. بنابر اظهارات شرکت کنندگان در این مسابقه بهترین روش برای انجام این رقابت این است که زن پاهایش را دور سر مرد بیاندازد و به صورت وارونه از پشت او آویزان شود. به این روش "استونی" گفته میشود چون با الهام از انجام این حرکات توسط مردان کشور استونی الگو برداری شده است.

گفته میشود در این کشور رسم است که مردان زن مورد علاقه خود را به جای خواستگاری کردن بر دوش گرفته و با تمام قوا به سمت بیرون دهکده میدوند تا ثابت کنند این زن متعلق به آنهاست.... / پرداد

 مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار

 

مسابقه حمل همسر,مسابقه,اخبار