اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسابقه احمقانه و خطرناک چینی ها! +عکس



هر ساله در چین مسابقه خطرناکی برای جذب زنبور روی بدن برگزار می شود که بر اساس آن هر یک از افراد بتوانند زنبور بیشتری را روی بدن خود جذب و در مقابل نیش آنها را تحمل کنند برنده می شود.

در یک مسابقه عجیب استانی در چین یک مرد 42 ساله به نام وانگ دالین با 20 سال سابقه زنبورداری موفق شد ظرف یک ساعت، 27 کیلوگرم زنبور عسل را جذب بدن خود کند.

هر یک از شرکت کنندگان این مسابقه فقط می توانستند یک شلوار به تن داشته باشتند و به همین دلیل خطر نیش آن برای هر یک از رقبا بالا است.

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
کارهای احمقانه و خطرناک 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه عجیب و بسیار احمقانه! +عکس


در نهمین مسابقات زنبورداری در اونتاریوی کانادا، مردان شرکت کننده سعی کردند صورت خود را پر از زنبور کنند تا از راه دور شبیه صورت پر مو به نظر بیاید.

خبرآنلاین: در نهمین مسابقات زنبورداری در اونتاریوی کانادا، مردان شرکت کننده سعی کردند صورت خود را پر از زنبور کنند تا از راه دور شبیه صورت پر مو به نظر بیاید.



هر کسی که بیشتر از سایرین صورت خود را با زنبور می پوشاند، برنده مسابقه می شد. شرکت کنندگان برای جذب زنبورها باید یک ملکه زنبورها را روی گردن خود قرار می دادند تا جذابیت لازم را ایجاد کند.



در این بین جاستین هیمسترا دانشجوی کالجی در کانادا برنده سالیانه این مسابقات شد. ماریندا شیپر دیگر شرکت کننده این مسابقات نیز به دستور داوران برنده ویژه شد.