اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسئول مالی داعش کشته شد


سخنگوی ارتش آمریکا گفت در حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری این کشور، مسئول مالی گروهک داعش به همراه دو سرکرده دیگر این گروهک کشته شدند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ارتش آمریکا گفت در حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری این کشور، مسئول مالی گروهک داعش به همراه دو سرکرده دیگر این گروهک کشته شدند.

 استیو وارن افزود: حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش منجر به کشته شدن «ابو صلاح» وزیر دارایی گروهک داعش و ۲ سرکرده دیگر این گروهک شده است.

به گفته کارشناسان اقتصادی و امنیتی، گروهک داعش ثروتمندترین گروهک تروریستی است، چرا که در عراق و سوریه مساحتی بالغ بر مساحت انگلیس را اشغال کرده است و درآمد روزانه آن از فروش نفت، باجیگری، مالیات و قاچاق می تواند در روز به یک میلیون دلار نیز برسد.

همچنین ارتش سوریه از کشته شدن ۱۰۰ تروریست مسلح از اعضای گروهک داعش و گروهک موسوم به جیش الفتح در ریف حماه و ادلب خبر داد.


ویدیو مرتبط :
نوری زاده: مسعود رجوی مسئول کشته های لیبرتی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسئول امور مالی داعش کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل ,  گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - مسئول امور مالی داعش کشته شد

نیروهای امنیتی عراق، مسئول امور مالی گروه تروریستی داعش و چهار نفر از همدستان وی را در یک عملیات امنیتی در جنوب تکریت به هلاکت رساندند.

رسانه های عراقی از هلاکت مسئول امور مالی گروهک تروریستی داعش در جنوب تکریت خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از الفرات، نیروهای امنیتی عراق، مسئول امور مالی گروه تروریستی داعش و چهار نفر از همدستان وی را در یک عملیات امنیتی در جنوب تکریت به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش، یک منبع امنیتی عراقی گفت نیروهای امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی توانستند مسئول مالی باندهای داعش ملقب به ابوالمغیر الحلبی و چهار نفر از معاونانش را در صلاح الدین در یک عملیات امنیتی در شمال شهر الدجیل به هلاکت برسانند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی همچنان در حال درگیری با باندهای تروریستی داعش در جنوب صلاح الدین و چندین منطقه دیگر هستند.

اخبار بین الملل - مهر