اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسئول ربودن 5 مرزبان‌ ایرانی کیست؟ +عکس


گروهک موسوم به «جیش‌العدل» با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش 5 نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فارس: گروهک موسوم به «جیش‌العدل» با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش 5 نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

 در پی مفقود شدن 5 نفر از دیده‌بانان مرزبانی کشورمان در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان، موضوع جستجو توسط مسئولان مرزبانی ایران و پاکستان در دستور کار قرار گرفت.

پیشتر گزارش‌هایی منتشرشده بود مبنی بر اینکه این پنج نفر به آنسوی مرزهای پاکستان منتقل شده‌اند.





ویدیو مرتبط :
فیلم کامل ربوده شدن ۵ مرزبان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل شهادت 8 مرزبان ایرانی کیست؟ +عکس


یک گروه تروریستی در پیامی تصویری ضمن بر عهده گرفتن مسؤولیت حمله به مرزبانان ایرانی از ادامه حملات خود به نیروهای ایرانی خبر داده است.

خبرگزاری ابنا: گروه تروریستی «انصار الفرقان» مسؤولیت حمله به ۸ تن از ماموران مرزی جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور را بر عهده گرفت.

«ابوحفص بلوچی» سخنگوی گروه تروریستی انصار الفرقان در پیامی تصویری ضمن بر عهده گرفتن مسؤولیت این حمله از ادامه حملات خود به نیروهای ایرانی خبر داده است.

این تکفیری ضمن ابراز خرسندی از این عملیات تاکید کرد که جهاد همچنان ادامه خواهد داشت.

گروه تروریستی انصار الفرقان از یکدست شدن دو گروه تروریستی الفرقان و جنبش الانصار شکل گرفته است.

عامل شهادت 8 مرزبان ایرانی +عکس

رهبری گروه تکفیری الفرقان را «مولوی صلاح الدین» و جنبش الانصار را ابوحفص بلوچی بر عهده دارند.

این درحالی است که گروه تروریستی جیش العدل نیز با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت حمله به مرزبانان ایرانی را به عهده گرفت.

«علی اصغر میرشکار» معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری  در حدفاصل نگور ـ جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان روی داد که در پی آن ۸ مرزبان شهید شدند.

عامل شهادت 8 مرزبان ایرانی +عکس

وی با بیان اینکه اشرار از خاک پاکستان آمده بودند و پس از درگیری به این کشور گریختند، افزود: ما تقاضا داریم که پاکستان نگذارد اشرار و تروریست‌ها از کشورش علیه کشور همسایه استفاده کنند.

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان خواستار مقابله جدی پاکستان با اشرار و دستگیری و تحویل این عناصر شرور شد.

در این درگیری ۳ کادر و ۵ سرباز وظیفه شهید شدند.

اسامی این شهدا، ستوان دوم مهران اقراع، ستوان دوم علی امام دادی رضوی، گروهبان یکم رضا حسینی و سربازان وظیفه فرزاد اسماعیل‌زاده، میلاد جور، حسن بیاتی، محمد احمدی و عباس مهراندوز اعلام شده است.