اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مزاحم نوامیس مردم در مشهد دستگیر شد



 شنبه شب گذشته مزاحم خیابانی که بارها برای برخی زنان و دختران درحوالی خیابان عبادی مزاحمت ایجاد کرده و برخی از آن ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در صدد اجرای نقشه شوم دیگری بر آمد .

  متهم  دراجرای  آخرین نقشه  شیطانی خود وقتی یکی از شهروندان را می بیند که وارد یکی از کوچه  های خلوت اطراف خیابان عبادی می شود از تاریکی سوءاستفاده می کند  و خودرا به  زن جوان می رساند و  او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و پس از اقدام شیطانی از محل متواری می شود .

هنوز چند متری از محل دور نشده بود که دونفر از شهروندان که داد و فریاد های  زن جوان، آن ها را به سمت صدا کشانده بود  راه فرار را بر مرد شیطان صفت بستند و او را دستگیر کردند و تحویل پلیس دادند .

پلیس هم با توجه به اهمیت ماجرا به سرعت پرونده انتظامی مرد شیطان صفت را تکمیل کرد و به دادسرا فرستاد .صبح یکشنبه  بازپرس شرقی شهری (شعبه 202 دادسرای مشهد ) پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داد و متهم را  پای میز محاکمه فراخواند.

درحالی متهم پای میز محاکمه قرار گرفت که دو نفر از شهروندان هم  که از سوی مرد شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند درجلسه بازپرسی حضور داشتند وپرده از رفتار شیطانی «نی نی » برداشتند و پس از طرح شکایت خود خواستاراعمال  اشد مجازات برای او شدند .

بازپرس پرونده در حالی که متهم برای فرار از قانون دچار تناقض گویی شده بود او را برای روشن شدن دیگر زوایای رفتار های شیطانی اش راهی زندان و پلیس را مامور کرد تحقیقات بیشتری در زمینه شناسایی دیگر شاکیان احتمالی پرونده به عمل آورد .


اخبار  حواث  -  خراسان


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۷ نفر در یك پارتی شبانه در مشهد دستگیر شدند



 

۱۷ نفر در یك پارتی شبانه در مشهد دستگیر شدند

ماموران پلیس مشهد در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر برگزاری یك مجلس پارتی در بلوار وكیل آباد مشهد، در این محل ۱۷ نفر را دستگیر كردند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، در پی تماس چند شهروند با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجلس لهو و لعب ماموران كلانتری سجاد به محل اعزام شدند و بعد از بررسی تماس های مردمی با هماهنگی مراجع قضایی وارد منزل شدند.

بر این اساس، در این پارتی ۱۲ مرد و ۵ زن دستگیر و به كلانتری محل منتقل شدند. از این منزل ۱۹ حلقه سی دی غیر اخلاقی و مقادیری مشروبات الكلی كشف و ضبط شد.

متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شدند...../تحلیل :آفتاب