اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مریلا زارعی: حاتمی‌کیا فرمانده ما است


زارعی گفت: من به عنوان یکی از مخاطبان فیلم های شما می گویم آقای حاتمی کیا شما غریب نیستید بلکه فرمانده نسل ما هستید.

خبرگزاری مهر: مریلا زارعی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: من دختری هستم که سهمم از جنگ فقط پر کردن قلک‌هایی بود که مدرسه به ما می‌داد و نامه ای به یک رزمنده و هیچ کدام از آنها جز این جمله "جنگ جنگ تا پیروزی" یادم نیست.

وی ابراز کرد: آن موقع نمی‌دانستم چه می‌نویسم و درک نمی‌کردم که آرامش آن روز های من زیر سایه پدر را مدیون خواهران و مادرانی هستم که برادران و پسرانشان در میدان نبرد جلوی دشمن ایستاده اند.

زارعی ادامه داد: زمان رفتن به دانشگاه که سهمیه شهدا در نظر گرفته شد من یکی از معترضان بودم ولی آنچه باعث شد دید من باز و نگاهم عوض شود فیلم‌های آقای حاتمی کیا بود.

وی افزود: یکی از فیلم های که زمان دیدنش به هیچ عنوان نتوانستم ریزش اشک هایکم را کنترل کنم "آژانس شیشه‌ای" بود.

زارعی در پاسخ به سخنان حاتمی کیا ابراز کرد: من به عنوان یکی از مخاطبان فیلم های شما می گویم آقای حاتمی کیا شما غریب نیستید بلکه فرمانده نسل ما هستید.

وی از ابراهیم حاتمی‌کیا و نرگس آبیار به خاطر سپردن نقش‌های ویژه در دو فیلم "چ" و "شیار 143" به وی تشکر کرده و گفت: از خداوند هم متشکرم که بعد از سال‌ها بازیگری در نقش‌های مختلف نقشی بازی کردم که جبران خسران گذشته را بکند.

زارعی در پایان خطاب به پدر و مادران شهید گفت: ای پدران و مادران شهدا من و همه افرادی که قدر شما را ندانستیم را حلال کنید.


ویدیو مرتبط :
صحبت های مریلا زارعی و حاتمی کیا در اختتامیه فیلم فجر مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلام حاتمی‌کیا به شهروندان مجاز و غیرمجاز فیس بوک / عکس‌های تازه سعید راد، مریلا زارعی و ..در فیلم «چ»



اخبار ,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم چ,عوامل فیلم چ

 

سلام حاتمی‌کیا به شهروندان مجاز و غیرمجاز فیس بوک / عکس‌های تازه سعید راد، مریلا زارعی و ..در فیلم «چ»

همزمان با پذیرفته شدن فیلم «چ»، تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در بخش «سودای سیمرغ» جشنواره‌ فجر، اطلاع رسانی صفحه رسمی این فیلم در فیس بوک آغاز شده است.

در حالی که تازه‌ترین ساخته‌ ابراهیم حاتمی‌کیا مراحل تولید را در سکوت خبری سپری کرد، ‌ مدتی است در فضای مجازی اطلاع‌رسانی رسمی درباره‌ آن صورت می‌گیرد.

در چند روز گذشته، صفحه رسمی فیلم «چ» در فیس بوک، عکس‌هایی از این اثر ابراهیم حاتمی کیا را منتشر کرده که در تازه‌ترین مورد، صحنه‌هایی از بازی مریلا زارعی، بابک حمیدیان، سعید راد و... در این فیلم به نمایش در آمده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم چ,عوامل فیلم چ


سعید راد در فیلم «چ»
در پیشانی صفحه فیلم «چ» در فیس بوک، حاتمی کیا در یادداشتی نوشته است: «ابراهیم چه دوست داشته باشد و چه دوست نداشته باشد، چه شهروند خوبی برای این دنیای مجازی باشد و یا نباشد، چه صفحه این سجل مجازی را ببندد یا به امید خدا ر‌هایش کند، شهروندان فیس بوک ر‌هایش نمی‌کنند، بسی افتخار. دیده‌ایم و دیده‌اید که به نام حقیر یا به نام بعضی آثارم، همچنان شهروند افتخاری این شهر محسوب می‌شوم، پس حال که این چنین است، من نیز به ادب ظریف آقای وزیر خوشرو، به شهروندان محترم مجاز و غیر مجاز، سلامی دوباره می‌دهم. این بار با فرزند تازه متولد شده‌ایم «چ» بازگشته‌ام. این صفحه رسمی «چ» خواهد بود. مهمانمان باشید.»

 

اخبار ,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم چ,عوامل فیلم چ


مریلا زارعی در صحنه ای از فیلم «چ»
فیلم «چ» که یک روز و یک شب از زندگی شهید چمران را روایت می‌کند، در جشنواره‌ فجر امسال به نمایش در می‌آید و در فهرست اعلام‌شده‌ هیئت انتخاب برای رقابت در بخش مسابقه سینمای ایران هم قرار دارد.

در این فیلم که بنیاد سینمایی فارابی آن را تهیه کرده است، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان در نقش شهید اصغر وصالی، امیر دلاوری، مریلا زارعی و... بازی می‌کنند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی,بازیگران فیلم چ,عوامل فیلم چ


بابک حمیدیان در فیلم «چ»
از دیگر عوامل فیلم «چ» می‌توان از حسین جعفریان (مدیر فیلم برداری)، مهدی حسینی‌وند (تدوین)، علی علویان (صداگذاری)، بهمن اردلان (صدا بردار)،: هادی اسلامی (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، مهدی زواری (مشاور و معاون امور فنی)، فردین خلعتبری (موسیقی)، سیدعلی قائم‌مقامی (مدیر تولید) و اسماعیل حاتمی‌کیا (عکاس) نام برد.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین