اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 6 مسافر در تصادف با تانکر سوخت



 اخبار حوادث - مرگ 6 مسافر در تصادف با تانکر سوخت

 

جلوگیری از آتش گرفتن تانکر سوخت در حالی صورت گرفت که شش مسافر جاده‌ای در خودروی پراید جان باخته بودند.
16 آبان ماه سال جاری یکی از مقامات مسئول در هلال احمر خبری مبنی بر مرگ آتشین شش مسافر جاده‌ای در تصادف با تانکر سوخت را عنوان کرد.


با انتشار این خبر در شوک، خوانندگان بسیاری تماس گرفتند و با بیان اینکه هیچ آتش‌سوزی‌ای در کار نبوده است، خواستار پیگیری‌های ویژه‌ای شدند. از این‌رو خبرنگاران گروه شوک تحقیقاتی در این خصوص انجام دادند که مشخص شد شش قربانی این حادثه مرگبار در آتش نسوخته و لابه‌لای آهن‌پاره‌های خودروی پراید به کام مرگ فرو رفتند.


بامداد 16 آبان ماه سال جاری برخورد یک پراید با تانکر سوختی در مسیر خراسان به اصفهان حادثه مرگباری را رقم زد که بر اثر واژگونی تانکر در محور خور - طبس شش نفر کشته شدند.


سرهنگ «محمدحسین حمیدی» در این‌باره اعلام کرد: در زمان حادثه نیروهای امدادی سریعاً به محل اعزام شدند تا از آتش‌سوزی در منطقه جلوگیری شود که اقدامات لازم برای تخلیه سوخت با موفقیت انجام شد و هیچ آتش‌سوزی‌ای رخ نداد.


«حسین درخشان» سخنگوی امداد و نجات هلال احمر نیز با بیان اینکه نیروهای امدادی از بروز آتش‌سوزی جلوگیری کردند، گفت: با وجود کشته شدن 6 نفر نیروهای هلال احمر دست به کار شده و موفق به نجات یکی از مسافران در این تصادف مرگبار شدند.

 

----------------------


حمله پلنگ گرسنه به چوپان

پلنگ گرسنه در جنگل‌های سوسرا به چوپانی حمله کرد.

فرمانده پلیس آزادشهر استان گلستان از حمله پلنگی در ارتفاعات جنگل‌های سوسرای بخش چشمه‌ساران آزادشهر استان گلستان به یک چوپان خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا اصلانی» گفت: روز یکشنبه یکی از دامداران روستای سوسرای بخش چشمه‌ساران شهر آزادشهر که در حاشیه جنگل مشغول چرای دام‌های خود بود با حمله یک قلاده پلنگ مواجه شد.


وی گفت: بنا به اظهارات چوپان 26 ساله، وی در حال چرای دام‌ها در اطراف جنگل سوسرا بود که یک قلاده پلنگ گرسنه به گله وی حمله ور شد و قصد دریدن گوسفندان را داشته که بلافاصله چوپان به سمت پلنگ رفته و پلنگ وی را از ناحیه دست و پا زخمی کرد و با حمله سگ‌های گله، پلنگ محل را ترک می‌کند.


این مقام پلیسی افزود: چوپان که بشدت زخمی شده بود توسط اهالی روستا به درمانگاه انتقال می‌یابد و سریعاً تحت درمان قرار می‌گیرد. وضعیت عمومی مجروح رو به بهبود گزارش شده است.
سرهنگ اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته نیز در همین منطقه پلنگی به چوپان دیگری حمله کرده و به علت جراحات وارده، چوپان در دم جان باخت.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار اتوبوس و تانکر سوخت در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد



 

 

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد

انفجار خط لوله سوخت در كنیا دست كم ۷۵ نفر را كشت.

وقوع این انفجار در «نایروبی» ویرانی چندین خانه و آوارگی تعداد زیادی را در پی داشته اسبه گفته مقامات كنیا، اعلام دقیق میزان تلفات امكان پذیرنیست زیرا بسیاری از قربانیان به شدت سوخته اند.

 

پلیس كنیا اعلام كرد كه تعداد ۱۱۸ نفر نیز به بیمارستان نایروبی منتقل شدند.

به گفته پلیس علت وقوع این انفجارمشخص نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، در سال ۲۰۰۹ نیز، در پی واژگونی تانكر نفت درغرب كنیا ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند..../ ایسنا