اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 4 زن در حادثه رانندگی در هرمزگان


رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت : در یک تصادف رانندگی دراستان چهار نفرجان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت : در یک تصادف رانندگی دراستان چهار نفرجان خود را از دست دادند.

سرهنگ علی مجیدزاده شنبه شب درگفت وگویی اظهارکرد: این سانحه رانندگی روز گذشته دراثر برخورد یک دستگاه سواری ال نود با یک کامیونت درجزیره قشم اتفاق افتاده است.

وی افزود: دراثر این تصادف سه نفر ازسرنشینان ال نود دردم فوت کردند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ مجیدزاده با بیان اینکه هرچهار نفر فوت شده، زن بودند، خاطرنشان کرد: در این سانحه دلخراش دو نفر از سرنشینان کامیونت نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه هرمزگان ضمن تاکید بررعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه تصریح کرد: علت این حادثه انحراف به چپ خودرو ال نود بوده است.


ویدیو مرتبط :
حادثه بخاطرترس رانندگان زن از مامورین راهنمایی رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعلیق 12 مقام چین به دنبال مرگ 11 کودک در حادثه رانندگی



تعلیق 12 مقام چین به دنبال مرگ 11 کودک در حادثه رانندگی

مقامات چین همچنین دستور دادند همه خودروهای حمل و نقل دانش آموزان در این استان بازرسی شوند تا از تکرار این حادثه جلوگیری شود.12 مقام چینی به دنبال تحقیقات درباره مرگ 11 کودک در حادثه رانندگی، از کار تعلیق شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی چین (شینهوا)، مقامات چین اعلام کردند به دنبال تحقیقات درباره مرگ 11 کودک در حادثه رانندگی در شرق این کشور، 12 مقام مسؤول از فعالیت رسمی خود معلق شدند.

مقامات چین همراه با ادامه تحقیقات، معاون شهردار قویشی در استان جیانگشی، مدیر حمل و نقل و مدیر آموزش و پرورش را در کنار 9 مقام دیگر از مسؤولیت خود معلق کرده اند.

انحراف یک دستگاه خودرو حامل 15 کودک و یک معلم از جاده و سقوط به باتلاق در یکی از مناطق روستایی نزدیک شهر قوشی، منجر به کشته شدن 11 کودک شد. این حادثه صبح روز دوشنبه گذشته روی داد. این کودکان در حال انتقال به مهدکودک بودند.

پلیس نیز راننده این خودرو که خود مدیرمهدکودک بود را دستگیر کرده است.

مقامات چین همچنین دستور دادند همه خودروهای حمل و نقل دانش آموزان در این استان  بازرسی شوند تا از تکرار این حادثه جلوگیری شود.

استان جیانگشی یا جیانکسی در جنوب شرق چین به مرکزیت شهر نانچانگ با مساحت 167 هزار کیلومتر مربع، ۴۳ میلیون نفر جمعیت دارد./عصرایران