اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 35 سرباز سوری در اثر سقوط هواپیما


منابع خبری از کشته شدن 35 سرباز سوری به دنبال سرنگون شدن یک هواپیمای ارتش این کشور خبر دادند.

ایسنا: منابع خبری از کشته شدن 35 سرباز سوری به دنبال سرنگون شدن یک هواپیمای ارتش این کشور خبر دادند.

سقوط این هواپیما در نزدیکی یک پایگاه هوایی نظامی در شمال غرب سوریه روی داد.

هواپیمای حامل این 35 سرباز سوری در ادلب و در نزدیکی پایگاه هوایی نظامی ابو الظهر سقوط کرد.

گروه دیده بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد که بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای ترابری در شمال‌غرب این کشور دست‌کم 35 نظامی جان باختند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر انهدام این هواپیما را تایید و اعلام کرد که این اتفاق در هنگام فرود هواپیما و به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی روی داده است.

این در حالی است که به گزارش خبرگزاری فرانسه، جبهه النصره وابسته به گروه القاعده در صفحه توئیتر خود ادعا کرده که این هواپیما را هدف قرار داده است.


ویدیو مرتبط :
مرگ ۱۰۳ نفر بر اثر سقوط هواپیما در الجزایر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 2 نفر بر اثر سقوط لودر به دره



 اخبار حوادث -  مرگ 2 نفر بر اثر سقوط لودر به دره

سقوط یک دستگاه لودر به عمق 30 متری دره منجر به مرگ 2 سرنشین آن شد.

علی‌اکبر حکم‌آبادی، سرپرست ایستگاه‌های 8، 18 و 42 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، با بیان اینکه این حادثه در 70 کیلومتری جاده کلات، بعد از سد کارده رخ داده است، اظهار کرد: حدود ساعت 19 شب گذشته، 25 تیر در پی تماس شاهدان ماجرا با سامانه 125 و اعلام حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد، گروه امداد و نجات سنگین ایستگاه 2 و 8 را به همراه یک دستگاه جرثقیل 25 تنی به محل حادثه اعزام کرد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه لودر در حین جابه‌جایی سنگ‌های حفاری شده در معدن سنگ به علت نامعلومی به عمق 30 متری دره سقوط می‌کند.

حکم‌آبادی ادامه داد: در اثر شدت وقوع این حادثه دو سرنشین 40 و 53 ساله لودر در زیر خودرو محبوس و در دم جان باختند. علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
 اخبار حوادث - خبرگزاری ایسنا