اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 2 بازیگر در انفجار تروریستی کویت


در عملیات انتحاری روز گذشته کویت چند تن از مشاهیر هنری این کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: در عملیات انتحاری روز گذشته کویت چند تن از مشاهیر هنری این کشور جان خود را از دست دادند.

 روزنامه الوطن کویت، عبد‌الحمید یاسین الرفاعی، بازیگر کویتی نیز از جمله قربانیان حادثه تروریستی مسجد امام صادق در پایتخت کویت بود.

هم‌چنین در این حادثه تروریستی احمد سلمان، بازیگر و کارگردان کویتی که سابقه ایفای نقش در کارهای کمدی و درام متعددی را دارد جان خود را از دست داد.

احمد السلمان که سال 1962 در منطقه شرق کویت به دنیا آمد، در 20 سالگی به موسسه عالی هنرهای نمایشی این کشور پیوست و در همان سال اولین تئاتر خود را اجرا کرد. السلمان تا مدت‌ها در تئاتر مشغول به کار بود تا اینکه در سال 1988 با سریال "رنجش" وارد دنیای تلویزیون شد و پس از آن به فعالیت‌های خود در هر دو زمینه ادامه داد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به درویش، کریمو و ریحانه نام برد.

السلمان در طول زندگی هنری خود تجربه کارگردانی هم داشته و از جمله آثاری که وی کارگردانی کرده می‌توان به تئاترهای "یواش یواش" و "تک‌تیرانداز خیطان" اشاره کرد.

یاسین الرفاعی متولد اول ژانویه 1954 در کویت در سال 1979 در حالی که 25 سال داشت، وارد دنیای بازیگری شد و در بیش از 40 اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت که می‌توان به "دل‌های سرگشته"، "مشک و عنبر "، "خانه"، "زندگی ادامه دارد" و ... اشاره کرد.

برخی از فعالان کویتی نیز در شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن جاسم الخواجه، استاد روانشناسی دانشگاه کویت خبر دادند.

در حادثه تروریستی روز گذشته منطقه الصوابر کویت که حین ادای نماز جمعه رخ داد، 25 تن از جمله دو ایرانی شهید و بیش از 200 تن دیگر مجروح شدند.


ویدیو مرتبط :
فیلم لحظه انفجار تروریستی در مسجد امام صادق(ع) کویت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد



 

 

انفجار مرگبار خط لوله سوخت ۷۵ كنیایی را به كام مرگ برد

انفجار خط لوله سوخت در كنیا دست كم ۷۵ نفر را كشت.

وقوع این انفجار در «نایروبی» ویرانی چندین خانه و آوارگی تعداد زیادی را در پی داشته اسبه گفته مقامات كنیا، اعلام دقیق میزان تلفات امكان پذیرنیست زیرا بسیاری از قربانیان به شدت سوخته اند.

 

پلیس كنیا اعلام كرد كه تعداد ۱۱۸ نفر نیز به بیمارستان نایروبی منتقل شدند.

به گفته پلیس علت وقوع این انفجارمشخص نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، در سال ۲۰۰۹ نیز، در پی واژگونی تانكر نفت درغرب كنیا ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند..../ ایسنا