اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 11 تن در تعطیلات فطر در خزر



اخبار,اخبارحوادث, آمار کشته شدگان در دریای خزر

در حالی که همزمان با آخرین روز از تعطیلات عید فطر وقوع طوفان و سیل در استان‌های تهران و البرز 14 کشته برجای گذاشت، در فاصله نه چندان دور و همزمان با این وقایع دریای خزر 11 تن را به کام مرگ کشاند.

به گزارش ایسنا ، بر اساسی گزارشی که سازمان پزشکی قانونی از آمار کشته شدگان در دریای خزر منتشر کرده است در طول تعطیلات عید سعید فطر هفت تن در استان مازندران و چهار تن نیز در آب‌های گیلان جان خود را از دست داده‌اند.

در میان فوت شدگان که همگی آنها مرد بودند، هشت تن در دریا غرق شده و سه تن دیگر نیز در رودخانه جان باخته‌اند که تمامی آنان در خارج محدوده طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌اند.

همچنین امار ارائه شده از پزشکی قانونی مازندران نیز بیانگر این است که پنج تن در روز عید سعید فطر و دو تن نیز یک روز قبل از آن جان‌باخته‌اند، سه تن نیز در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل شهرستان نور قربانی دریا شده‌اند.

اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
رپ ترکی (سولجر)(سرباز)پیک تن و خزر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح افزایش تعطیلات عید فطر از سوی مجلس شورای اسلامی منتفی شد



 

 

طرح افزایش تعطیلات عید فطر از سوی مجلس شورای اسلامی منتفی شد

طرح افزایش تعطیلات عید فطر از سوی مجلس شورای اسلامی مسترد شد.

طرح دادن اختیار به دولت برای تغییر ساعت كاری در ماه مبارك رمضان و افزایش تعطیلات عید فطر از سوی مجلس شورای اسلامی مسترد شد.

برپایه این گزارش این طرح دارای بیش از 50 امضا بود كه امضاكنندگان در جلسه امروز مجلس امضای خود را پس گرفتند به نحوی كه تعداد امضا‌كنندگان به كمتر از 15 نفر كاهش یافت و بر این اساس این طرح از مسترد شد.