اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ یک نمازگزار براثر ریزش سقف مسجد


در پی ریزش گچ سقف در یکی از مساجد منطقه دلاوران در بلوار پیروزی شهر مشهد بر سر نمازگزاران، یک مرد نمازگزار جان باخت و 4 مرد دیگر مجروح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: در پی ریزش گچ سقف در یکی از مساجد منطقه دلاوران در بلوار پیروزی شهر مشهد بر سر نمازگزاران، یک مرد نمازگزار جان باخت و 4 مرد دیگر مجروح شدند.

قاسم دل آسایی کارشناس روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: عملیات امداد رسانی به مجروحان در همان لحظات اولیه با اعزام سه خودرو آمبولانس انجام و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند که در کمال ناباوری علیرغم انجام عملیات احیای قلبی و ریوی یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده در  ISU بیمارستان فارابی این شهر فوت شد.


ویدیو مرتبط :
ریزش سقف مسعی (محل سعی) در مسجد الحرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد



 

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد

 

پلیس افغانستان از كشته شدن ۶۰ تن از شركت كنندگان در مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف كاه گلی خبر داد.

«سید زمان الدین حسینی » رییس پلیس ایالت «بگلان» در شمال افغانستان در مصاحبه ای با رسانه های بین المللی، تصریح كرد: این حادثه روز گذشته رخ داد و در آن زنان و كودكان حاضر در این مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف خانه كاه گلی مدفون شدند.

وی اضافه كرد: دقایقی پس از وقوع این حادثه افرادی كه موفق شده بودند از مهلكه بگریزند با كنار زدن آوار اجساد را بیرون كشیدند.

همچنین علت وقوع این حادثه به دلیل مستحكم نبودن ساختمان و ازدحام حضار اعلام شده است. با این حال، تحقیقات در این رابطه با این حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در گزارش پلیس ایالت «بگلان» نیز آمده است كه دست كم ۶۰ تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند.... / خبرگزارى ایسنا  

ش