اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ یک زن جوان بر اثر صاعقه


بارش های شدید باران و تگرگ كه از بعد از ظهر جمعه در برخی از مناطق استان اردبیل آغاز شد، موجب آبگرفتگی شدید در بسیاری از مناطق شهر اردبیل شد.

روزنامه جام جم: بارش های شدید باران و تگرگ كه از بعد از ظهر جمعه در برخی از مناطق استان اردبیل آغاز شد، موجب آبگرفتگی شدید در بسیاری از مناطق شهر اردبیل شد.

 فرماندار مشكین شهر گفت: برخورد صاعقه در مشكین شهر موجب كشته شدن یك زن و مصدومیت یك كودك ۱۲ ساله شد.

سید حمید عباداللهی در گفت وگو با فارس با بیان اینكه بر اثر برخورد صاعقه در مشكین شهر یك زن كشته و كودك 12 ساله دچار سوختگی شدید شد، اظهار داشت: این حادثه در روستای كنگر لو رخ داده كه بر اثر آن یك خانم فوت كرده و كودك 12 ساله او نیز دچار سوختگی شدید شده كه به بیمارستان اردبیل اعزام شده است.

فرماندار مشكین شهر افزود: بر اثر بارش تگرگ در مشكین شهر علاوه بر حادثه یاد شده به برخی از روستاها مزارع و باغات مشكین شهر خسارت وارد شده است كه كارشناسان امر در حال برآورد نهایی خسارت این حوادث هستند.

مشكین شهر از جمله مناطق حادثه خیز استان اردبیل است كه همه ساله در فصل بهار دچار حوادثی همچون صاعقه، تگرگ و سیل می شود كه بر اثر بارش های شدید عصر امروز در این منطقه به نظر می رسد باغات تازه شكوفه داده این شهرستان دچار خسارات زیادی شود.

مدیركل مدیریت بحران اردبیل نیز با تائید این خبر و كشته شدن یك زن و زخمی شدن یك پسر 12 ساله در روستای كنگر لو اعلام كرد خسارات حوادث عصر امروز در مشكین شهر نظیر صاعقه، تگرگ و بارش شدید باران در حال ارزیابی است.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن سه زن بر اثر صاعقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ زن جوان بر اثر برخورد با کامیون در تهران


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک خانم جوان در اثر برخورد کامیون با وی در خیابان مشیریه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک خانم جوان در اثر برخورد کامیون با وی در خیابان مشیریه خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی عصر دوشنبه افزود: در ساعت 17:33 امروز وقوع یک سانحه رانندگی در خیابان مشیریه (20 متری اعظم) به مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون به هنگام حرکت و به دلایل نامعلوم با یک عابر پیاده که یک خانم 27 ساله بود برخورد می کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به دلیل شدت جراحات وارده عابر پیاده در دم فوت کرده و کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه مشغول بررسی علت وقوع این حادثه هستند.