اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ یک جوان در بیمارستان حاشیه ساز شد


مرگ یک جوان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه موجب بروز شایعاتی درباره علت مرگ وی و انتساب آن به پرسنل این واحد درمانی وتکذیب های رییس این بیمارستان درباره این انتساب شده است.

خبرگزاری ایرنا: مرگ یک جوان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه موجب بروز شایعاتی درباره علت مرگ وی و انتساب آن به پرسنل این واحد درمانی وتکذیب های رییس این بیمارستان درباره این انتساب شده است.

 این جوان، روز شنبه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) فوت کرد.

برخی مردم گفتند: سهل انگاری پزشکان و اشتباه در تزریق آمپول، عامل مرگ این جوان بوده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم نباید تا زمانی که علت مرگ این جوان معلوم نشده اظهارنظری کنند.

دکترغلامعباس آریافر افزود: این جوان روزگذشته به دلیل بیماری آنفلولزای شدید و فشارخون پایین به همراه همسر خود به بیمارستان برای مداوا مراجعه کرد و ساعاتی بستری و پس از بهبودی ترخیص و روانه منزل شد.

وی ادامه داد: پس از یک ساعت دیگر،اورژانس مجددا او را به علت ایست قلبی به بیمارستان انتقال داد که با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

آریافر گفت:علت مرگ این جوان نامشخص است و بستگی به کالبد شکافی و اظهارنظر پزشک قانونی دارد.

وی افزود: برادر فرد متوفی نیز که برای مشاوره و راهنمایی مراجعه کرده بود به او پیشنهاد شد برای مشخص شدن علت مرگ برادرش راه های قانونی را سپری کند.

دوهفته پیش یک دختر دانش آموز گناوه ای در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به دلایلی که تاکنون اعلام نشده فوت کرد.

پدر این دانش آموز متوفی در زمان تشییع و خاکسپاری،به جمع حاضر اعلام کرده بود که بیمارستان امیرالمومنین (ع) باعث مرگ دخترش شده است.

امام جمعه گناوه بارها از وضعیت مراکز درمانی این شهرستان گله مندی و انتقاد کرده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازعید قربان امسال گفت: وضعیت دو بیمارستان امیر المومنین (ع) وسوانح سوختگی این شهرستان اسفناک است.

وی اظهارکرد: این دوبیمارستان هم اکنون مسوول ندارند که این امر باعث شده تا به بیماران رسیدگی مطلوبی نشود.

وی گفت: مردم بسیار نگران این موضوع هستند و روزانه تعداد زیادی از آنان نسبت به وضعیت نابسامان کنونی بیمارستان های گناوه به دفترامام جمعه مراجعه و گلایه مندی می کنند.

شهرستان گناوه دراستان بوشهر یکی مناطق مهم تجاری این استان است.

عمده مردم این دیار به دلیل آنچه وضعیت نامطلوب مراکز درمانی می نامند برای مداوای بیماران خود به شهرهای همجوار و استان فارس مراجعه می کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.


ویدیو مرتبط :
خبر20:30 - حاشیه ساز شدن بیمارستان خصوصی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش کارگر جوان در بیمارستان



اخبار,اخبار حوادث ,مسمومیت با گاز

 

اخبار حوادث - مرگ دلخراش کارگر جوان در بیمارستان

کارگر جوان در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران به علت وجود گاز های سمی منتشر شده در یکی از بخش های این بیمارستان به طرز دلخراشی جان باخت.

به گزارش جام جم، ساعت 10 روز گذشته در پی غیبت یکی از کارگران خدمتی بیمارستان امام خمینی (ره) در بخش پیوند اعضا، وقتی به جستجوی او پرداختند با جسد این جوان 26 ساله به نام «علی آذریان تازه کند» رو به رو شدند.

با گزارش موضوع به مرکز فوریت های پلیس 110 و حضور ماموران کلانتری 148 انقلاب در محل حادثه موضوع به بازپرس کشیک دادسرای جنایی اطلاع داده شد.

در تحقیقات اولیه معلوم شد این جوان هنگامی که برای آوردن تجهیزات به بخش پیوند اعضا رفته بود به علت نشت مواد سمی در این محل پس از چند دقیقه جانش را از دست می دهد.

ادامه بررسی ها معلوم شد، به دلیل نگهداری این مواد در این بخش موارد ایمنی برای خارج شدن مواد سمی رعایت نشده است.

با شکایت بستگان کارگر جوان، قاضی پرونده دستور تحقیق و احضار افراد مقصر در این حادثه را صادر کرد.

از رییس بخش بپرسید
در پی این حادثه دکتر خراسانی رییس مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) در ارتباط با این حادثه به خبرنگار ما گفت: حادثه در بخشی رخ داده که یک مرکز مستقل است و زیر نظر معاونت پژوهشی فعالیت می کند.

وی افزود: این مزکز به لحاظ فیزیکی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی قرار دارد و شما باید در این ارتباط از مسئولان بخشی که حادثه رخ داده سوال کنید من هم شنیده ام یک کارگر در این بیمارستان به علت استنشاق گاز نیتروژن جان باخته و سلسه مراتب اداری آن دنبال می شود و موضوع به ما ارتباط ندارد.

تلفن خاموش شد
در ادامه و در تماس با خانم رضازاده مسوول روابط عمومی بیمارستان، وی ابتدا عنوان کرد، من اطلاعی از حادثه ندارم و سپس تلفنش را قطع و آن را از دسترس خارج کرد.

در ادامه پیگیری مرگ دلخراش این جوان کارگر که سرپرستی چند نفر از بستگانش را به عهده دارد دکتر بهرامی نسب رییس بخش پیوند به خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و حراست اجازه نمی دهد تا در این ارتباط اظهارنظر شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در ارتباط با مرگ دلخراش این کارگر با گاز سمی گفت: پس از حادثه کارشناسان انتظامی و وزارت کار و حراست در محل حضور یافته و تحقیقات خود را آغاز کرده و قرار است نتیجه کارشناسی را به مقام قضایی اطلاع دهند.

وی افزود: این که گفته می شود جوان کارگر با گاز سمی کشته شده همه چیز در حد حدس و گمان است و در سال های گذشته چنین حادثه ای در این بخش از بیمارستان رخ نداده است.

در ادامه و در تماس با علیزاده مدیر حراست بیمارستان وی عنوان کرد، پس از حادثه اقدامات قانونی انجام شده و کارشناسان با حضور در محل حادثه تحقیقات اولیه را انجام داده اند و حراست بیمارستان نیز با تاسف از این حادثه تحقیقات خود را ادامه و گزارش نهایی را به مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی و مشاور رییس دانشگاه، رییس مجتمع بیمارستانی حضرت امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی ارائه خواهد کرد.
اخبار حوادث - جام جم