اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ گروگان ۹ ساله در بیمارستان



پسر ۹ ساله‌ای که ۲‌ماه قبل در زابل ربوده شده و برای آزادی‌اش ۹۰۰میلیون تومان باج خواهی شده بود بعد از یک هفته تحمل جراحات شکنجه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

این پسر 9ساله كه مهدی نام داشت روز 28اردیبهشت‌ماه از نزدیكی خانه‌شان در منطقه میرحسینی زابل ربوده شد و چند ساعت بعد مردی ناشناس با پدرش تماس گرفت و برای آزادی او درخواست 900میلیون تومان كرد. رایزنی برای آزادی مهدی حدود 2‌ماه طول كشید و آدم ربایان كه مدام صدای ناله‌های پسر نوجوان را در تماس‌های تلفنی برای خانواده‌اش پخش می‌كردند به‌طور ناگهانی به تماس های‌شان پایان دادند تا اینكه روز 25تیرماه پیكر نیمه جان مهدی را درحالی‌كه به‌شدت او را شكنجه كرده بودند در یكی از خیابان‌های شهر رها كردند.

به این ترتیب وی به بیمارستان منتقل شد و به‌دلیل شدت جراحات در بخش مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. نقاط مختلف بدن او به‌شدت سوزانده و آسیب زیادی به مغز و صورتش وارد شده بود. پزشكان تلاش كردند وی را نجات دهند اما بامداد دیروز او جانش را از دست داد. پدر مهدی در این‌باره به همشهری گفت: ساعت 2بامداد جمعه پزشكان گفتند پسرم به‌دلیل ضایعات مغزی فوت شده است. پسرم مظلومانه و بی‌گناه كشته شد و از مسئولان قضایی و انتظامی انتظار دارم قاتلان پسرم را دستگیر و مجازات كنند. 3روز قبل ابوالفضل نجفی، دادستان زابل از دستگیری 2مظنون در این‌باره خبر داده بود.


 اخبار  حوادث  -  تابناک


ویدیو مرتبط :
آزادسازی گروگان 14 ساله توسط (نوپو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ گروگان 9 ساله در بیمارستان


پسر ۹ ساله‌ای که ۲‌ماه قبل در زابل ربوده شده و برای آزادی‌اش ۹۰۰میلیون تومان باج خواهی شده بود بعد از یک هفته تحمل جراحات شکنجه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

تابناک: پسر ۹ ساله‌ای که ۲‌ماه قبل در زابل ربوده شده و برای آزادی‌اش ۹۰۰میلیون تومان باج خواهی شده بود بعد از یک هفته تحمل جراحات شکنجه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

این پسر 9ساله كه مهدی نام داشت روز 28اردیبهشت‌ماه از نزدیكی خانه‌شان در منطقه میرحسینی زابل ربوده شد و چند ساعت بعد مردی ناشناس با پدرش تماس گرفت و برای آزادی او درخواست 900میلیون تومان كرد.

رایزنی برای آزادی مهدی حدود 2‌ماه طول كشید و آدم ربایان كه مدام صدای ناله‌های پسر نوجوان را در تماس‌های تلفنی برای خانواده‌اش پخش می‌كردند به‌طور ناگهانی به تماس های‌شان پایان دادند تا اینكه روز 25تیرماه پیكر نیمه جان مهدی را درحالی‌كه به‌شدت او را شكنجه كرده بودند در یكی از خیابان‌های شهر رها كردند.

به این ترتیب وی به بیمارستان منتقل شد و به‌دلیل شدت جراحات در بخش مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. نقاط مختلف بدن او به‌شدت سوزانده و آسیب زیادی به مغز و صورتش وارد شده بود. پزشكان تلاش كردند وی را نجات دهند اما بامداد دیروز او جانش را از دست داد.

 پدر مهدی در این‌باره به همشهری گفت: ساعت 2بامداد جمعه پزشكان گفتند پسرم به‌دلیل ضایعات مغزی فوت شده است. پسرم مظلومانه و بی‌گناه كشته شد و از مسئولان قضایی و انتظامی انتظار دارم قاتلان پسرم را دستگیر و مجازات كنند. 3روز قبل ابوالفضل نجفی، دادستان زابل از دستگیری 2مظنون در این‌باره خبر داده بود.