اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ کوهنورد زن ایرانی در پاکستان


شماری از کوهنوردان که سه نفر از آنان ایرانی بودند در مسیر بازگشت از قله متوجه این حادثه شده و با نزدیک شدن به جسد او، از فوتش مطمئن شدند.

لیلا اسفندیاری کوهنورد ایرانی، از قله گاشربروم پاکستان 600 متر سقوط کرد و جان باخت.

نقل از خبرگزاری پاكستان، اسفندیاری هفته قبل برای صعود به قله 8035 متری گاشربروم اقدام کرد که به علت وضع نامناسب هوا از نیمه های مسیر به کمپ بازگشت تا وضع جوی مناسب شود.



ویدیو مرتبط :
مرگ کوهنورد تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ توریست زن ایرانی در ترکیه



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ توریست زن ایرانی در ترکیه

 

اخبار حوادث - مرگ تلخ توریست زن ایرانی در ترکیه

فرانك در حالی‌كه سرش براثر اصابت به پله‌ها به شدت آسیب‌دیده بود، به یكی از بیمارستان‌های مجهز منتقل و از سوی تیم‌پزشكی تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش‌های تیم پزشكی برای نجات وی ثمری نداشت تا این كه فرانك عصر روز دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

توریست ایرانی هنگام خرید در یكی از فروشگاه‌های لباس استانبول تركیه، به دلیل رعایت نشدن نكات ایمنی، به داخل راه‌پله سقوط كرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، فرانک برای گردش همراه یک تور به استانبول رفته بود که به دلیل سهل انگاری کارکنان فروشگاه به راپله سقوط کرد و پس از دو روز جان خود را از دست داد.

برادر فرانك كه علی‌رضا نام دارد و بعد از حادثه خودش را به استانبول رسانده، به خبرنگار مهرگفت: خواهرم هفته گذشته با یك تور مسافرتی راهی تركیه شد. او شامگاه شنبه، همراه دوستانش وارد فروشگاه لباس 313 شد و در حالی كه مشغول انتخاب لباس بود، ناگهان زیرپایش خالی شد و به داخل راه‌پله‌ای كه میان بسته‌های لباس پنهان بود سقوط كرد.

فرانك در حالی‌كه سرش براثر اصابت به پله‌ها به شدت آسیب‌دیده بود، به یكی از بیمارستان‌های مجهز منتقل و از سوی تیم‌پزشكی تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش‌های تیم پزشكی برای نجات وی ثمری نداشت تا این كه فرانك عصر روز دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

علی‌رضا ادامه داد: به دنبال وقوع حادثه متوجه شدم كه تور مسافرتی كه خواهرم با آن به گردش آمده اصلا بیمه ندارد و  این در حالی است كه هزینه‌های درمان بسیار گران است.مسوولان فروشگاه هم در این مدت در بیمارستان حاضر نشدند.

وی ادامه داد: ایرانیان مقیم و كنسولگری ایران درتركیه با ما نهایت همكاری را داشتند. در حال حاضر پلیس دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده و  مشغول تنظیم شكایت علیه مدیران فروشگاه هستیم.
اخبار حوادث - مهر