اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ کودک 11 ساله در پی بی‌احتیاطی راننده تاکسی



رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ کودک 11 ساله و مجروح شدن دو نفر دیگر در جریان تصادف در اتوبان امام علی(ع) خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با  ایسنا ، گفت: در ساعت 15:06 دقیقه روز گذشته در محور جنوب به شمال اتوبان امام علی(ع) در نزدیکی پل سبلان کارشناسان راهور یک فقره تصادف جرحی و فوتی بین چهار دستگاه پژو تاکسی، پیکان تاکسی، نیسان جرثقیل و پژو نقره آبی را گزارش دادند.

وی افزود: در جریان این حادثه راننده تاکسی و فرزند 11 ساله اش به همراه راننده جرثقیل مشغول بستن خودرو پیکان به جرثقیل بودند که پژو تاکسی با آنها برخورد کرده و کودک 11 ساله در دم فوت می کند و دو نفر دیگر نیز مجروح می شوند.

وی عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو را علت اصلی این تصادف خواند و در عین حال گفت: راننده پژو تاکسی خانم مجهول الهویه بود که متاسفانه پس از تصادف، متواری شده است.

سرهنگ مرادی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه کافی به جلو در حین رانندگی و استفاده از علائم هشدار دهنده در هنگام نقص خودرو را به همه رانندگان توصیه کرد و افزود: رعایت این موارد از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری می کند.


 اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
بی احتیاطی راننده زن و برخورد با یک دستگاه تراکتور منجر به مرگ شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات مرگ دلخراش کودک 11 ساله


هادی خنجری، فرماندار نور، در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران از غرق شدن کودک 11 ساله در ساحل شهرستان نور خبر داد.

خبرگزاری فارس: هادی خنجری، فرماندار نور، در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران از غرق شدن کودک 11 ساله در ساحل شهرستان نور خبر داد.

وی تصریح کرد: این نوجوان که به همراه خانواده خویش در کنار ساحل حضور یافت در ساعت هشت شب و با وجود بسته بودن طرح در دریا حضور یافت.

فرماندار نور بیان داشت: با وجود افراشته بودن پرچم سیاه این کودک وارد دریا شد و خانواده وی نیز از حضور کودک غفلت کردند و این نوجوان غرق شد.

خنجری در پاسخ به سئوال معاون اجتماعی استاندار مازندران که آیا این کودک داخل طرح و یا خارج از طرح غرق شد؟ گفت: این اتفاق داخل طرح رخ نداد ولی چسبیده به طرح دریا بود و در منطقه اسکله سنگی اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: ناجیان غریق در 500 متری محل وقوع حادثه بودند و جت اسکی هم به محل آمد و نتوانستند این کودک را نجات دهند.

فرماندار نور در پایان خواستار تأمین تجهیزات ناجیان غریق این شهرستان شد و گفت: از 140 ناجی غریق شهرستان نور تنها 30 نفر لباس و سوت در اختیار آنها قرار داده شد و تنها 60 نفر گویه دریافت کردند.