اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ کودک یکساله در سطل آب!



اخبار حوادث - مرگ کودک یکساله در سطل آب!

مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: غروب یکم مهرماه، چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال شهرستان سیریک بر اثر سوانح و حوادث این بار غرق‌شدگی در سطل آب اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، شیلا قاسم‌زاده در این باره افزود: عبدالرافع که فقط یکسال و یکماه بیشتر نداشت به دلیل غفلت والدین، در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشت، افتاد و بی هیچ سر و صدایی در سطل، غرق شد.

قاسم‌زاده گفت: این چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال این شهرستان در سال جاری است که به دلیل سوانح و حوادث "غرق‌شدگی"، دو مورد در سطل آب، یک مورد در رودخانه و یک مورد در چاه رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: آب اگر چه می‌تواند خطرناک باشد، اما برای اکثر کودکان معنی سرگرمی، بازی و مخاطره را دارد یک کودک ممکن است در چند سانتیمتر آب، در ته یک سطل آب، وان حمام و ... غرق شود، بدون اینکه والدین متوجه این موضوع شوند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: اکثر کودکان آب را دوست دارند و با آب بازی می‌کنند که والدین باید در این زمینه محتاط بوده و هیچ‌گاه کودکان خود را به تنهایی در کنار آب رها نکنند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کودک یکساله و نواختن آهنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه کودک 3 ساله تا سر حد مرگ بخاطر بازی با آب/ ناپدری بی‌رحم بازداشت شد + تصاویر



یک مرد اهل " منیسوتا " فرزند همسرش را به طرز وحشیانه به منظور به قتل رساندن مورد حمله خود قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " جاناتان لون " 31 ساله به اتهام ضرب و شتم کودک 3 ساله و مبادرت به قتل او بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس، جنایت کار پس از حمله وحشیانه و ضرب و شتم " دنت سیرز" 3 ساله به طوری که در شرایط وخیمی در بیمارستان به سر می برد و پزشکان امیدی برای نجات او ندارند توسط پلیس بازداشت شد .

پلیس در گزارش خود گفت : مادر کودک خانم " جسیکا" که برای رفتن به محل کار در شیفت شب دو فرزند پسر 7 و 3 ساله اش را نزد همسر خود گذاشت در ساعت 10/30 شب دوشنبه خانه را ترک کرد اما وقتی او در ساعت 7 صبح به خانه بازگشت با صحنه وحشتناکی رو به رو شد، پسر 3 ساله اش در گهواره غرق در خون بود و از بینی و دهانش خون جاری بود همچنین بر روی سقف خانه نیز اثر خون وجود داشت .

مادر وحشت زده سریعا با پلیس تماس گرفت و در گزارش خود گفت : همسرم،پسرم را کشته است .

درتحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که جنایت کار قبل از ترک خانه نامه ای نوشته و در آن از عمل جنایت آمیز خود عذر خواهی کرد و آن را به دیوار اتاق زد .

اخبار,اخبارحوادث ,کودک آزاری


" لون " در نوشته بیان کرد : من واقعا متاسفم از اینکه باعث مرگ " دنت "شدم هنگامی که او به روی من آب پاشید خمشمگین شدم و او را به زمین کوبیدم او حالش خوب نیست من تو را دوست دارم و از اینکه قلبت را شکستم متاسفم .

پلیس در گزارش خود افزود : " لون " با وارد کردن ضربه به سر کودک باعث شکستگی در ناحیه جمجمه او شد به طوری که براثر آن کودک دچار خونریزی مغزی شد و به جای انتقال آن به بیمارستان او را در گهواره اش گذاشت و خانه را ترک کرد .

اخبار,اخبارحوادث ,کودک آزاری


پزشکان بیمارستان در گزارش خود به پلیس گفتند " دنت " که همچنین از کبودی در ناحیه گردن و جراحت بر روی آلت رنج می برد اگر زودتر به بیمارستان می رسانند شانس نجات او بیشتر بود .

گفتنی است،این کودک بی گناه که روز پنج شنبه تولد 3 سالگی او است بر روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند و اگر جان خود را از دست دهد آقای " لون " به عنوان قاتل در دادگاه محاکمه خواهد شد .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران