اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ پرستار در شعله های آتش یک آمبولانس



اخبار حوادث - مرگ پرستار در شعله های آتش یک آمبولانس

این آمبولانس شب گذشته اقدام به اعزام بیمار از شهرستان منوجان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج کرده بود و بامداد امروز چهارشنبه در مسیر بازگشت و دو کیلومتری شهر منوجان تصادف کرد.

بر اثر برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه آمبولانس در جاده کهنوج - منوجان، پرستار داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تایید این حادثه گفت: برخورد موتورسیکلت با آمبولانس منجر به آتش گرفتن آمبولانس شد و متاسفانه پرستار خانم در شعله های آتش جان خود را از دست داد و راننده آن مجروح شد.

محمدرضا محمدی ساردو بیان کرد: موتورسیکلت سه راکب داشته که دو راکب مرد آن مجروح شدند و یک نفر خانم نیز جان باخت.

وی افزود: این آمبولانس شب گذشته اقدام به اعزام بیمار از شهرستان منوجان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج کرده بود و بامداد امروز چهارشنبه در مسیر بازگشت و دو کیلومتری شهر منوجان تصادف کرد.

محمدی ساردو تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

شهرستان منوجان در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
مرکز اعزام پزشک پرستار آمبولانس در منزل درمانگران حکیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک پرستار در میان شعله‌های آتش




اخبارحوادث  - مرگ دردناک پرستار در میان شعله‌های آتش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به آتش گرفتن یک دستگاه آمبولانس در اثر وقوع سانحه رانندگی گفت: در این حادثه دو نفر زخمی شدند و یک نفر جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا محمدی ساردو چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: یک دستگاه آمبولانس به منظور انتقال بیمار از منوجان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج این شهرستان شده بود که روز چهارشنبه در مسیر بازگشت با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.
 
وی ادامه داد: این سانحه رانندگی منجر به آتش گرفتن آمبولانس شد که در جریان این آتش‌سوزی پرستار داخل آمبولانس در شعله آتش جان خود را از دست داد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همچنین در این سانحه رانندگی از سه راکب موتورسیلکت دو نفر زخمی شده و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران