اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ پدر جوان با شلیك شتابزده پلیس



مرگ پدر جوان با شلیك شتابزده پلیس

شلیک شتابزده مامور پلیس حادثه‌ای را رقم زد که در جریان آن مرد جوانی در برابر دیدگان همسر و كودكش به کام مرگ فرو رفت.این حادثه خونین شامگاه هفتم آبان ماه در کیلومتر 2 جاده قائمشهر به بابل هنگامی ‌رخ داد که قربانی حادثه خودرویش را از پارک خارج كرده و می‌خواست حركت كند.

به گزارش ایران، مغازه داران منطقه در تاریکی هوا زیر تابش نور لامپ مغازه‌ها متوجه خودروی گشت پلیس شدند که در حال متوقف کردن یک خودروی ال 90 نوک مدادی بود. خودرو چند متری جلوتر حرکت کرد و در کنار جاده و در شلوغی عبور خودرو‌های دیگر ایستاد و ناگهان صدای شلیک دوگلوله شنیده شد.

همزمان با شلیك گلوله فریادهای زن جوانی شنیده شد که می‌گفت شوهرم را کشت! چند تن از مغازه داران که با راننده خودروی ال 90 آشنایی داشتند به سمت خودرویش دویدند. مرد جوان با اصابت گلوله‌‌ای به سینه‌اش بی‌حرکت پشت فرمان افتاده بود و لباس‌هایش غرق در خون شده بود.

یکی از مغازه داران به سرعت پیکر بی‌‌حرکت راننده ال90 را داخل خودروی خود گذاشته و به بیمارستان شهید بهشتی بابل رساند اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی بیمارستان وی جان خود را از دست داد و تسلیم مرگ شد.با مرگ این راننده جوان تحقیقات در باره علت و چگونگی شلیك مرگبار از سوی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی ‌و انقلاب بابل آغاز شد.

در نخستین مرحله از بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه 33 ساله بوده و مجید اکبر نژاد نام داشت. همچنین بررسی‌ها نشان می‌داد قربانی خرید و فروش خودرو می‌كرد.

ماموران در این مرحله به تحقیق از همسر قربانی پرداختند. وی در حالی که باور نمی‌كرد شوهرش
در برابر دیدگان وی كشته شود، گفت: در جاده قائمشهر به بابل شوهرم سوار خودرو شد.از پارک بیرون آمده و می‌خواستیم حرکت کنیم که خودروی گشت پلیس در فاصله چند متری ما توقف کرد.

ماموری جوان که به نظرم درجه ستوانی داشت جلوی خودروی ما را گرفته و به شیشه ضربه‌ای زد و از همسرم خواست پیاده شود. وی شیشه را پایین کشیده و گفت چون جای بدی است و باید دوبله توقف کنم اجازه دهید خودرو را کنار جاده متوقف کنم.

 مامور جوان که اسلحه‌ای در دست داشت به طور مداوم از شوهرم می‌خواست پیاده شود. شوهرم گفت من تخلفی نکرده‌ام با من چه کار داری؟ چند مترجلوتر رفت تا کنار خیابان توقف کند در همین هنگام گلوله‌ای از اسلحه مامور پلیس شلیک شد. شوهرم روی پدال ترمز زد و همزمان گلوله دیگری شلیک شد.گلوله به سینه شوهرم اصابت کرد. مجید پشت فرمان بی‌حرکت افتاد. خون را که دیدم شوک زده شده و فریاد زده و کمک خواستم.

پدر قربانی حادثه در این باره می‌گوید: پسرم کاری نکرده بود. گویا شماره خودروی دوستش که دست پسرم بود تحت تعقیب پلیس بود. شاهدان حادثه می‌گفتند پسرم اصلاً کاری نکرد که نیاز به شلیک گلوله باشد. 

/ایران


ویدیو مرتبط :
رفتار وحشیانه پلیس آمیکا منجر به مرگ جوان سیاه پوست شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس



مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس

مردی كه در جریان یك درگیری صورت طرف مقابل را گاز گرفته و آن را جویده بود با شلیك گلوله پلیس آمریكا از پای درآمد.

ایسنا:  به گفته مقامات محلی شهر «میامی» در ایالت فلوریدا، یكی از شاهدان این ماجرا پس از دیدن درگیری میان این دو مرد و شنیدن صدای شلیك گلوله، پلیس را مطلع ساخت.

این افسر پلیس كه نامی از او منتشر نشده است، پس از اینكه به صحنه درگیری رسید، با متهم كه در حال جویدن گوشت صورت طرف مقابلش بود، مواجه شد. به آن دو دستور داد تا درگیری را پایان دهند اما وقتی دید متهم همچنان فحاشی می‌كند، گلوله‌ای به سمت او شلیك كرد.

به گفته پلیس محلی «میامی»، متهم بر اثر اصابت گلوله در دم جان باخت. اما مرد دیگر كه جراحت وخیمی برداشته بود، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سخنگوی پلیس «میامی» در پی وقوع این حادثه اعلام كرد: این افسر پلیس به موقع اقدام كرده و «قهرمان» است./ایسنا