اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ نوجوان 17 ساله در پارک آبی



جوانی 17 ساله دیروز هنگام شنا در استخر پارک آبی فرارت شهریار غرق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار گفت: ماموران اورژانس پس از اطلاع از غرق یک جوان 17 ساله بلافاصله به محل اعزام شدند.

دکتر جمشید واشانی افزود:ماموران اورژانس اقدام به احیاء قلبی کردند و با CPR های مکرر وی را به آمبولانس منتقل کردنداما این جوان 17 ساله در راه بیمارستان جان خود را ازدست داد.

وی با بیان اینکه ماموران نجات غریق در مجموعه ورزشی حضور داشتند ، افزود: ماموران نجات غریق اعلام کرده اند که به علت ازدحام جمعیت متوجه غرق شدن این جوان 17 ساله نشده اند .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار گفت: جسد محمد - ط پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده اش شد.


  اخبار  حوادث   - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
نوجوان 17 ساله باهوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوان 17 ساله قربانی اعتیاد پدر شد/مرگ دردناک پسر جلوی چشمان پدر




 اخبار حوادث - نوجوان 17 ساله قربانی اعتیاد پدر شد/مرگ دردناک پسر جلوی چشمان پدر

در یک نزاع خانوادگی در شاهرود، پدر معتاد با ضربه چاقو، پسر 17 ساله اش را از پای در آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 23:30، یازدهم تیر، وقوع یک فقره درگیری و نزاع خانوادگی به مرکز فوریت های 110 شهرستان شاهرود اعلام شد.
 
در این درگیری، نوجوانی 17 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده تلاش تیم پزشکی برای نجات وی نتیجه نداد و جان باخت.
 
بدنبال فوت مصدوم در این درگیری، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی برای کشف پرونده، اقدامات خود را آغاز و در بررسی ها مشخص شد، شب حادثه درگیری شدیدی بین حمید پدر 44 ساله خانواده با امیر فرزند خانواده رخ داده است.
 
حمید که معتاد به مواد مخدر هم هست حین درگیری به سراغ چاقوی آشپزخانه می رود و با یک ضربه به قفسه سینه امیر او را راهی بیمارستان می کند که نوجوان 17 ساله به این علت جان خود را از دست می دهد.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان در این خصوص با ابراز تاثر از وقوع این درگیری منجر به قتل، خانواده را نخستین و مهمترین نهاد در تربیت و تعالی افراد معرفی کرد.
 
سردار ˈمحمدرضا میرزاییˈ گفت: اعتیاد به مواد مخدر سهم مهلک انحطاط جامعه است، چنانکه در این پرونده، پدر معتاد، با قتل فرزند نوجوانش فروپاشی کانون خانواده را به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی رقم زد.
 
قاتل پس از دستگیری و تشریح صحنه ، تحویل مرجع قضایی شد.
اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران