اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ ناخواسته مرد معتاد به دست کارمند کمپ ترک اعتیاد/ دادگاه، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرد



اخبار حوادث - مرگ ناخواسته مرد معتاد به دست کارمند کمپ ترک اعتیاد/ دادگاه، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرد

پسر جوانی که در راه کمپ پسری را که برای ترک اعتیاد به کمپ می رفت برای جلوگیری از سر و صدایش خفه کرده بود از سوی قضات دادگاه کیفری به پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پنجم فروردین سال 92 ماموران پلیس شهرری در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس ها نشان می‌داد که پسر جوانی به نام "مجید" زمانیکه برای ترک اعتیادش به کمپ برده می شد از سوی یکی از کارکنان کمپ خفه شده بود، بنابراین بلافاصله "بهزاد" دستگیر شد اما در بازجویی به قتل اعتراف نکرد.

وی به ماموران گفت: من خودم از بچه های کمپ بودم و برای ترک اعتیادم آنجا زندگی می کردم. آن روز پدر و مادر مجید از ما خواستند تا "مجید" را برای ترک اعتیاد به کمپ ببریم که من و سه نفر از دوستانم که یکی از آنها مدیر کمپ و دیگری هم نظافتچی کمپ بود به سراغ "مجید" رفتیم، در راه مجید تقلا می کرد که از دست ما فرار کند. او مرتب فحش می داد و فریاد می زد، من هم برای اینکه او را ساکت کنم با چفیه دور دهنش را بستم که او هم به خاطر تقلاهایش کشته شد.

با اعتراف این پسر وی از سوی دادسرا مجرم شناخته شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

متهم صبح دیروز در مقابل هیات قضایی شعبه 71 ایستاد و از خود دفاع کرد، وی همچنان اظهارات قبلی خود را مطرح کرد و گفت که قصد کشتن نداشته است.

در پایان نیز با وجود درخواست قصاص خانواده اولیای دم، قضات دادگاه کیفری این قتل را غیر عمد شناخته و متهم را به پرداخت دیه محکوم کردند.‎

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه کمپ ترک اعتیاد رهپویان آوای رهایی با مددیار اعتیاد آقای گلزار نیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل کارمند کمپ ترک اعتیاد به دست پسر معتاد



پسر معتاد وقتی فهمید می خواهند او را برای ترک به کمپ ببرند کارمند مرکز ترک اعتیاد را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،ساعت 14 چهارشنبه گذشته ماموران پلیس در تماس با بازپرس جنایی از قتل مرد 36 ساله ای در خانه ای 5 طبقه خبر دادند.

با حضور تیم جنایی در محل جنایت در محله پونک آنها با جسد غرق خون مرد جوانی و پسری مجروح در واحد طبقه سوم روبرو شدند.

پزشک قانونی با معاینه جسد علت مرگ مرد 36 ساله را اصابت چاقو به قلبش اعلام کرد.

در ادامه مرد صاحبخانه دربازجویی ها گفت:پسر26 ساله ام وحید به شیشه اعتیاد داشت. امروز در تماس با کمپ ترک اعتیادی در حوالی کرج از آنها خواستم پسرم را برای ترک به کمپ منتقل کنند.

ظهر سه مرد جوان برای انتقال وحید به خانه آمدند که او متوجه شد. پسرم با برداشتن چاقو آشپزخانه مرد جوان را به قتل رساند و کارمند دیگر را نیز مجروح کرد. وحید سپس با جا گذاشتن چاقو با لباس راحتی از خانه فرار کرد.

در ادامه تحقیقات از کارمند دیگر کمپ آغاز شد که او ادعا کرد من به همراه دوبرادر دیگرم به عنوان کارمند در کمپ کار می کردیم،امروز هم برای بردن پسر جوان آمدیم که او یکی از برادرانم را به قتل رساند و برادر دیگرم نیز مجروح شد.

با مشخص شدن موضوع،بازپرس احمدبستان زاده به ماموران دستور داد تا هرچه سریعتر قاتل معتاد را شناسایی و دستگیر کنند.

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبرنگاران