اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ معاون ابوبکر بغدادی تایید شد


گروه تروریستی داعش برای نخستین بار، مرگ ابو علی الانباری یکی از سه فرمانده ارشد این گروه را تایید کرده است.

واحد مرکزی خبر: گروه تروریستی داعش برای نخستین بار، مرگ ابو علی الانباری یکی از سه فرمانده ارشد این گروه را تایید کرده است.

ابوعلی الانباری که معاون  اول ابوبکر بغدادی رهبر داعش محسوب می شود در حمله جنگنده های آمریکایی به استان الانبار در چند ماه گذشته  کشته شده است.

الانباری که از ترکمان های اهل تلعفر استان موصل عراق و دانش آموخته رشته فیزیک است، از سال 1998 با گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش همکاری داشته است.


ویدیو مرتبط :
معاون اصلی ابوبکر بغدادی رهبر داعش در عراق کشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون اول «ابوبکر بغدادی» در «الانبار» زخمی شده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزارت کشور عراق خبر داد
معاون اول «ابوبکر بغدادی» در «الانبار» زخمی شده است

وزارت کشور عراق امروز شنبه اعلام کرد که معاون اول سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در استان «الانبار» این کشور زخمی شده است.

منابع خبری از زخمی شدن معاون اول «ابوبکر بغدادی» سرکرده اصلی داعش خبر می‌دهند.

شبکه خبری «السومریه نیوز» گزارش داد، وزارت کشور عراق با اعلام این خبر تأکید کرده است که در جریان حملات نیروی هوایی این کشور در استان الانبار 15 داعشی نیز کشته شده‌اند.

وزارت کشور عراق همچنین اعلام کرد که معاون اول بغدادی، «ابوعلی الانباری» نام دارد و به محض اینکه وی وارد منطقه «العش» در مرزهای سوریه شد جنگنده‌های عراقی این محل را هدف قرار دادند.

السومریه همچنین گزارش داد که در پی این حمله 15 تروریست داعشی کشته شدند و  یک کمربند انفجاری متعلق به تروریست‌ها نیز منفجر شد.

ابوعلی الانباری همچنین پس از زخمی شدن مستقیما به منطقه «البوکمال» منتقل شد.

وزارت کشور عراق در پایان تصریح کرد، در جریان این حمله «ابو امنه المصری» ملقب به «السید» و «ابوهمام الزبیدی» فرمانده و نظامی سابق که در کشتار «اسبایکر» نقش داشت در جمع تروریست‌های کشته شده حضور داشتند.

در این میان «محمد حمید العسافی» سرکرده نزدیک به بغدادی و «بشیر شهاب الجشعمی» مسئول منطقه العش نیز کشته شدند.

اخبار بین الملل - فارس