اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مشکوک مخترعان داروی درمان سرطان


پزشکان و دانشمندانی که داروی درمان سرطان رو کشف کرده بودند، در فاصله ۱۰ روز یکی پس از دیگری به شکل مرموزی کشته شده‌اند!

 
 
 
 
 صبح بخیر: به نظر میرسد یک عده نمیخواهند بگذارند تا سرطان درمان شود. در آخرین مورد از قتل اسرارآمیز و زنجیره‌ای چند پزشک زن و مرد، دو دکتری که توانسته بودند به فرمول درمان قطعی سرطان دست پیدا کنند بطرز مشکوکی درگذشتند!

بر اساس گزارشی که در برخی مطبوعات آمریکا منتشر شده دو دکتری که توانسته بودند در این رابطه اثرگذار باشند، بطور اسرارآمیزی از دنیا رفته اند.

مرگ مشکوک مخترعان داروی درمان سرطان

«آیا بیماری های اوتیسم و سرطان با هم مرتبط اند؟ ۲ دکتری که به ارتباط این بیماری ها پی برده اند، احتمالا به خاطر کشف همین موضوع جان خود را از دست دادند. دکتر گونزالس و بردستریت پس از کشف این موضوع تلاش کردند تا بتوانند راه حلی برای درمان قطعی این دو بیماری مرگبار پیدا کنند. پلیس آمریکا چند روز پیش اعلام کرد دکتر بردستریت با شلیک گلوله ای به زندگی خود پایان داده است.

سه روز پیش از آن، او در کلینیک خود از پروتئینی انسانی برای درمان بیماران استفاده کرده بود که اغلب برای درمان بیماران سرطانی و مبتلایان به اوتیسم استفاده می شود، اما ماموران سازمان نظارت بر داروها در دولت آمریکا با حمله به دفتر این دانشمند تمام اطلاعات مربوط با آزمایش‌های او و همچنین نمونه های حاضر در دفترش را جمع آوری کردند، دکتر بردستریت پس از این اقدام بود که دست به خودکشی زد. نکته قابل توجه این است که ماموران دولت آمریکا دست به جمع آوری پروتئینی زدند که یک دارو و یا مخدر نیست بلکه ماده ای است که در بدن انسان هم تولید می شود.

دو روز بعد از مرگ مشکوک بردستریت که خودکشی اعلام شد، دکتر گونزالس از دنیا رفت. علت مرگ این دانشمند هم حمله قلبی عنوان شده است! هر چند هنوز نتایج کالبد شکافی دکتر گونزالس منتشر نشده اما بیانیه دفتر وی و برخی اطلاعات دیگر نشان می دهد که وی قبل از مرگ در سلامت کامل به سر میبرده و حال جسمانی او، عادی بوده است. حالا این سئوال بی پاسخ مانده است: دکتری که خود می داند چه نوع رژیم غذایی می تواند یک فرد سالم را به کام مرگ و حمله قلبی بکشاند، آیا دست به این کار می زند؟»


ویدیو مرتبط :
رهایش داروی نانوذرات در درمان سرطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درمان سرطان پروستات با داروی كلسترول





پروستات

 

 

یك تحقیق جدید نشان داده است كه داروی مورد استفاده برای درمان بیماران مبتلا به كلسترول بالا می تواند برای درمان سرطان پروستات هم مفید باشد.

محققان دریافته اند: این داروی استاتینی موسوم به «روسوواستاتین-آ» با نام تجاری كریستور، رشد سلولهای سرطانی پروستات را كه از انسان به موشهای آزمایشگاهی پیوند زده شده بودند، سركوب و متوقف می كند.

دكتر زیائو - یان ون و دستیاران وی در بیمارستان سنت مایكل ۲۰۰۰ مولكول كوچك را در جنین های زبراماهی ها مورد معاینه قرار دادند.

تحقیقات نشان داد: هفت تركیب كه چهارتای آنها استاتین ها هستند، رشد عروق خونی در جنین ها را كند یا متوقف می سازند.

محققان سپس متوجه شدند كه یكی از این استاتین ها كه همان روسوواستاتین است رشد سرطان پروستات را در موشها بدون برجای گذاشتن عوارض جانبی سركوب می كند، پس از انجام آزمایشات موفق روی نمونه های انسانی در آینده داروهای استاتین را می توان خوشبینانه برای مقابله با سرطان پروستات تجویز كرد.

این تحقیق در نشریه اروپایی «اورولوژی» منتشر شده است...../تحلیل:ایسنا