اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مسن‌ترین خواهرهای رکوردار گینس



مسن‌ترین خواهرهای رکوردار گینس

 

مرگ مسن‌ترین خواهرهای رکوردار گینس

دو خواهر سالخورده‌ انگلیسی که رکوددار مسن‌ترین خواهرهای جهان در گینس بودند به فاصله چند ماه از یکدیگر فوت کردند.

به گزارش ایسنا ، این دو خواهر که مجموع سن‌ هر دوی‌ آنها 214 سال بوده تنها یک سال پس از دریافت این رکورد در گینس فوت کردند.

«دوری ریچارد» در سن 109 سالگی و تنها چهار هفته پیش از تولد 110 سالگی‌اش بر اثر سکته مغزی فوت کرد. چند ماه پیش از این اتفاق نیز خواهرش «مارجوری رادل» در سن 105 سالگی جان سپرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، «فیلیپ»، پسر 75 ساله دوری گفت: این دو خواهر آخرین بار همدیگر را در ماه ژوئن سال گذشته میلادی و در یک مهمانی خانوادگی که به مناسبت دریافت این رکورد برگزار شده بود همدیگر را ملاقات کرده بودند.
 /ایسنا


ویدیو مرتبط :
رکوردار جالب گینس چرخاندن 2 نفر روی پا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک گاو رکوردار گینس شد! (+عکس)



یک گاو رکوردار گینس شد! (+عکس)

یک گاو معمولی در طول حیاتش در حدود 35 هزار گیلوگرم شیرمعادل حدودا 34 هزار لیتر شیر تولید می کند.

افکارنیوز: یک گاو کانادایی توانسته رکورد شیردهی جهانی را به دست آورد. براساس گفتهء صاحبش و رکورد ثبت شده در گینس این گاو در طی 15 سال 217 تن شیر تولید کرده است.

صاحب او اریک پتنود که شش نسل پیشین او هم در کار تولید محصولات لبنی در اوتاوای کانادا بوده اند می گوید: "این رقم برابر با بیش از یک میلیون بطری شیر است." این گاو علی رغم سن بالایش هنوز به خوبی قبل شیردهی دارد.

رکورد شیردهی او توسط روزنامهء ای.اف.پی و کتاب ثبت رکوردهای گینس تأیید شده است. رکورد قبلی این مورد مربوط به یک گاو آمریکایی در میشیگان بوده است.

 

 ,گاو کانادایی,رکورد شیردهی,اخبار,اخبار جالب

 

یک گاو معمولی در طول حیاتش در حدود 35 هزار گیلوگرم شیرمعادل حدودا 34 هزار لیتر شیر تولید می کند.

این گاو مشهور به نام اسمورف در سپتامبر آینده 16 ساله می شود و حالا منتظر یازدهمین گوسالهء خود است./عصرایران