اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مسافران هواپیما، در سانحه اتوبوس!


تاکنون 7 نفر از مسافران کنسلی یکی از شرکت های هواپیمایی، در واژگونی اتوبوس کشته شده اند.

عصر خبر: تاکنون 7 نفر از مسافران کنسلی یکی از شرکت های هواپیمایی، در واژگونی اتوبوس کشته شده اند.

ساعت 8 امروز در محور ورسک - اوریم، یک دستگاه اتوبوس که گویا مسافران کنسلی یکی از شرکت های هواپیمایی را منتقل می کرد دچار حادثه واژگونی شده و تا کنون 7 نفر کشته شده اند.

در همین زمینه نیز معاون امور عمرانی استاندار مازندران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران به ساری در منطقه اوریم جاده سوادکوه خبر داد.

علی نبیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بریدن ترمز، کنترل اتوبوس از اختیار راننده خارج و پس از برخورد با کوه واژگون شد.

وی با بیان این که هنوز تعداد مجروحان و جان باختگان این حادثه مشخص نشده است، ادامه داد: با توجه به مشاهدات عینی که از وضعیت ظاهری اتوبوس و شرایط وخیم این حادثه وجود دارد، احتمال بالا بودن تعداد جان باختگان زیاد است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان این که ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز این حادثه در منطقه اوریم رخ داده است، خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر و ارژانس 115 جاده ای در منطقه حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با راننده اتوبوس مرگ مسافران ماهان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانحه عجیب برای مسافران یک اتوبوس!



مسافران یک دستگاه اتوبوس پس از شکستن پل به شکل معجزه‌آسا از مرگ نجات یافتند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

به گزارش رکنا، اتوبوس در حال حرکت روی پلی در نزدیکی شهر «جوناگاد» در ایالت «گجرات» بود که ناگهان نیمی از پل شکست.در تصویر منتشر شده از این سانحه دیده می‌شود که چرخ‌های عقب اتوبوس روی پل نیمه شکسته قرار گرفته و اتوبوس در حال پرت شدن است.

پلیس می‌گوید: بارش‌های فصلی و موسمی باعث تخریب پایه‌های برخی از پل‌ها شده و علت اصلی این حادثه بوده است.

خوشبختانه در پی این سانحه هیچ‌یک از مسافران اتوبوس صدمه ندیده و آنها بموقع از اتوبوس خارج شده‌اند.