اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مرد 41 ساله زیر آوار


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حادثه انفجار و ریزش آوار عصر روز گذشته خیابان ولیعصر، جسد مرد ۴۱ ساله ای اواخر شب گذشته از زیر آوار بیرون آورده شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حادثه انفجار و ریزش آوار عصر روز گذشته خیابان ولیعصر، جسد مرد ۴۱ ساله ای اواخر شب گذشته از زیر آوار بیرون آورده شد.

سیدجلال ملکی با اعلام اینکه ساعت ۱۷:۵۵ روز گذشته حادثه انفجار و تخریب یک خانه قدیمی دوطبقه در محدوده خیابان ولیعصر تقاطع مختاری به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شده و با توجه به شدت و وسعت حادثه، عملیات آواربرداری را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر نجات‌گران آتش‌نشانی، عوامل اورژانس و شهرداری نیز با تجهیزات کامل در محل حادثه حضور داشتند. عملیات آواربرداری تا ساعت ۲۳ شب گذشته ادامه داشت و نجات‌گران در دقایق پایانی عملیات موفق شدند جسد مرد ۴۱ ساله‌ای را که زیر آوار مانده بود، خارج کنند. عوامل اورژانس حاضر در محل مرگ مرد ۴۱ ساله را تایید کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد وی در همان دقایق اولیه حادثه فوت شده است، از این رو جسد متوفی با تأیید تکنسین‌های اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

ملکی افزود: برخی اهالی او را سرایدار حسینیه و برخی دیگر نیز ساکن موقت ساختمان تخریب شده معرفی کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام اینکه بعد از اتمام عملیات آواربرداری در ساعت ۲۳ تا ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه نیز یک ایستگاه آتش‌نشانی با تمام تجهیزات در محل حادثه حضور داشت و اقدام به پاکسازی محل حادثه می کرد، افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از کارشناسان علت‌یاب سازمان، علت وقوع حادثه نشت گاز شهری اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
نجات یک نوجوان پانزده ساله و یک زن سی ساله از زیر آوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرد ۴۲ ساله با نیش زنبور



 

مرگ مرد ۴۲ ساله با نیش زنبور

 

 سرهنگ فتحی فرمانده انتظامی شهرستان نكا با اعلام این خبر گفت: در پی كسب خبری از مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مردی ۴۲ ساله در منطقه جنگلی، ماموران انتظامی پاسگاه «پی رجه» شهرستان نكاء وارد عمل شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نكا ادامه داد: پس از مراجعه ماموران به محل حادثه و بررسی همه جانبه موضوع ماموران متوجه شدند چند جوان هنگام چیدن قارچ، با جسد نیمه جان فردی ۴۲ ساله كه روی زمین افتاده بوده روبرو شده و موضوع را به گروه امداد و نجات اطلاع داده اند.

به گفته وی در بررسی های اولیه توسط عوامل اورژانس علت مرگ وی گزش توسط نیش زنبور وحشی اعلام شده است كه پرونده برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد.... / خبرگزارى ایسنا