اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مادر بن لادن در سقوط هواپیمای اختصاصی (+عکس)



چهار سرنشین این هواپیما شامل مادر بن لادن، سناء خواهر بن لادن و همسرش زهیر هاشم به همراه خلبان اردنی بودند که همگی کشته شدند.

مادر اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده در سقوط هواپیمای اختصاصی در انگلیس کشته شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، این هواپیما در نزدیکی فرودگاه "بلک بوش" در جنوب بریتانیا، در پارکینگ بزرگ فروش خودرو سقوط کرد و منفجر شد.

این اتفاق در روز جمعه، منجر به آتش گرفتن تعداد زیادی از خودروها شد. در این حادثه علاوه بر خلبان، سه نفر از سرنشینان کشته شدند. این هواپیما از نوع جت فینوم 300 بود.

چهار سرنشین این هواپیما شامل مادر بن لادن، سناء خواهر بن لادن و همسرش زهیر هاشم به همراه خلبان اردنی بودند که همگی کشته شدند.
 
سفارت عربستان سعودی در لندن در توئیتر تسلیت خود را خطاب به خانواده بن لادن اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بن لادن یکی از خانواده های بزرگ و ثروتمند عربستان سعودی است که دارای شرکت ها و فعالیت های تجاری و اقتصادی زیادی است.

گروه بن لادن (اس بی جی) شامل مجموعه ای از شرکت ها با بیش از 320 هزار نیرو یکی از بزرگترین پیمانکاری ساختمانی - خدماتی در جهان به شمار می رود.
ساخت فرودگاه جده، توسعه مسجد النبی و مسجد الحرام در مدینه و مکه و برج ساعت در مکه از جمله مهمترین طرح های اجرا شده توسط گروه بن لادن است.

اخبار,اخباربین الملل , سقوط هواپیما

 

اخبار,اخباربین الملل , سقوط هواپیما


 اخبار بین  الملل  -  عصرایران، تسنیم 


ویدیو مرتبط :
اطلاعات جدید از سقوط هواپیمای خانواده بن لادن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ جانشین "بن لادن" با هواپیمای بدون سرنشین



 

 

برخی منابع پاکستانی از احتمال مرگ رهبر شبکه تروریستی القاعده خبر دادند.پانا: برخی منابع آگاه پاکستانی و کارشناسان مسائل بین الملل پاکستان پیش بینی کرده اند که «أیمن الظواهری» رهبر شبکه تروریستی القاعده که چند پیش پس از مرگ «أسامه بن لادن» جانشین وی شد، در یکی از حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین ارتش آمریکا به مناطق قبایل نشین پاکستان کشته شده است.

این کارشناسان در مورد درستی یا نادرستی این خبر نظر دقیقی نداده اند اما معتقدند با توجه به اینکه این هواپیماهای بدون سرنشین همواره و به ویژه طی چند وقت اخیر رفت و آمدهای زیادی در آسمان مناطق مختلف قبایل نشین پاکستان داشته اند و حملات موشکی مختلفی نیز انجام داده اند، به نظر می رسد در یکی از این حملات «أیمن الظواهری» زخمی شده که بر اثر عمق زخم پس از چند روز درگذشته است.

گفتنی است در صورت درست بودن این خبر، کارشناسان مسائل بین الملل معتقدند شبکه القاعده رو به زوال خواهد رفت زیرا پیش بینی می شود پس از کشته شدن «أیمن الظواهری» اختلافات داخلی شدیدی میان دیگر چهره های مطرح این شبکه بر سر جانشینی وی به وجود آید..../پانا