اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ كودك یك سال و نیمه در هاله‌ای از ابهام



در پی مرگ مشكوك كودكی یك سال و نیمه در جنوب تهران، بازپرس ویژه‌ی قتل دستور كالبدشكافی جسد را صادر كرد.



عصر روز پنجم دی ماه سال جاری مسوولان بیمارستان لقمان طی تماسی با مرجع انتظامی اعلام كردند كه پیكر بی‌جان كودكی یك ساله به نام رامین به این بیمارستان انتقال یافته است.



با اعلام موضوع به قاضی حسین روشن بازپرس كشیك قتل پایتخت، تحقیقات پیرامون مرگ این كودك آغاز شد و بازپرس جنایی، والدین كودك را به دادسرا احضار كرد.



مادر این كودك، صبح امروز (شنبه) با حضور در شعبه‌ی سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس ویژه‌ی قتل، گفت: سه روز قبل از حادثه، رامین را برای تزریق واكسن به یكی از درمانگاه‌ها بردیم.



بعد از اینكه واكسن تزریق شد و رامین را به خانه آوردیم، حوالی غروب متوجه شدیم بدنش داغ است. او را به همان درمانگاه بردیم اما پزشك درمانگاه با معاینه رامین گفت كه او تب دارد و این تب بعد از تزریق واكسن، طبیعی است. او را به خانه برگرداندیم اما تا فردای آن روز همچنان تبش ادامه داشت و مدام شدت می‌گرفت.



در همین بین یكی از اقوام‌مان كه متوجه مشكل رامین شده بود تماس گرفت و گفت برای پایین آمدن تبش، مقدار بسیار كمی تریاك به او بخورانیم. من و همسرم هم چون می‌دیدیم كه پسرمان خیلی گریه می‌كند، مقدار بسیار كمی تریاك تهیه كردیم و به او خوراندیم.



این زن ادامه داد: بعد از آنكه تریاك را به رامین دادیم، كم كم آرام شد و خوابید. معمولا برایش شیر درست می‌كردم و بالای سرش می‌گذاشتم تا وقتی بیدار شد آن را بخورد.



صبح وقتی از خواب بیدار شدیم، دیدیم كه شیر را نخورده. از همسرم پرسیدم كه آیا مجددا برای رامین شیر درست كرده كه او گفت نه. وقتی به صورت پسرمان نگاه كردیم دیدیم به شدت كبود شده و نفس نمی‌كشد. فورا او را به بیمارستان لقمان رساندیم اما پزشك اورژانس گفت كه حدود دو ساعت قبل جان باخته است.



در پی اظهارات زن جوان، قاضی روشن دستور كالبدشكافی جسد را صادر كرد تا مشخص شود كه مرگ كودك بر اثر تزریق واكسن بوده یا مصرف تریاك.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مرگ گروگان آمریکایی در هاله ای از ابهام!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دختر ۱۶ساله در هاله ای از ابهام



مرگ دختر ۱۶ساله در هاله ای از ابهام

جسد حلق آویز دختری ۱۶ساله در یک منزل مسکونی در حالی کشف شد که اعضای خانواده متوفی عنوان کردند او هیچ مشکلی نداشته است.

به گزارش خراسان، عصر دوشنبه گذشته ماموران کلانتری سیدی مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مشکوک دختر ۱۶ساله ای قرار دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد که منزل مسکونی در منطقه سیدی بود، عزیمت کرد.

با حضور قاضی «موحدی راد» تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد. جسد مربوط به دختری ۱۶ساله بود که با استفاده از یک چادر، از چارچوب در اتاق حلق آویز شده بود. این گزارش حاکی است، مقام قضایی پس از انجام یک سری تحقیقات میدانی، در حالی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد که اعضای خانواده متوفی اظهار داشتند دخترشان هیچ گونه مشکلی نداشته است.

در همین حال، پزشک قانونی که جسد دختر مذکور را معاینه کرده بود، علت مرگ وی را انسداد راه تنفسی اعلام کرد. این در حالی بود که هیچ گونه آثار ضرب و جرح ناشی از درگیری و یا آثار ظاهری ناشی از جنایت روی بدن متوفی مشاهده نشد اما قاضی موحدی راد دستورات ویژه ای را برای کشف زوایای پنهان این پرونده و همچنین مشخص شدن انگیزه دختر ۱۶ساله از اقدام به خودکشی صادر کرد و بدین ترتیب تلاش ماموران انتظامی در این باره ادامه یافت./خراسان