اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ زن قربانی اسیدپاشی در بیمارستان


"سمیه" از قربانیان اسیدپاشی در بم، صبح امروز در اثر عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: "سمیه" از قربانیان اسیدپاشی در بم، صبح امروز در اثر عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

 سمیه مهری که چند سال پیش از سوی همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود امروز بعد از مدت‌ها تحمل بیماری و دو روز بستری در بیمارستان و زیر چادر اکسیژن بودن، به دلیل از کار افتادگی ریه در اثر زخم‌های ناشی از اسید در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

سمیه که از روز جمعه(همزمان با روز مادر) دیگر به سختی نفس می‌کشید توسط مادرش به بیمارستان برده شد، تا شاید امیدی به درمانش باشد.

امروز رعنا از مرگ مادرش بی‌خبر است و نمی‌داند دیگر پشتوانه‌ای ندارد تا او را در آغوش بگیرد. زخم‌هایش را درک کند، اشک‌هایش را پاک کند.

رعنا دیگر مادری ندارد که روز مادر را با او جشن بگیرد.

رعنا و نازنین حالا باید در انتظار آینده‌ای مبهم با پدری که زندگی‌شان را اسیدی کرد، باشند.

به گزارش ایسنا، سمیه در اردیبهشت‌ماه سال 90 از سوی همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
زنان پاکستانی، قربانی اسیدپاشی اعضای خانواده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزادی مرد اسیدپاش؛زن و دختر قربانی اسیدپاشی تهدید به مرگ شدند



آزادی مرد اسیدپاش؛ هراسی دوباره در دل مادر ودختر قربانی اسید

زن و دختر قربانی اسیدپاشی تهدید به مرگ شدند

سمیه زنی كه 15 ماه پیش توسط همسرش «عباس» هدف اسیدپاشی قرار گرفت با كمك خیران در حال درمان زخم‌های اسیدی بود كه برتن خود و دخترش نشسته كه متهم اصلی پرونده با وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان آزاد شد و آنان را تهدید به مرگ كرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سمیه مهری، زن قربانی اسیدپاشی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، با اشاره به آزادی شوهرسابقش كه چندی پیش اقدام به پاشیدن اسید به صورت وی و دختر خردسالش «رعنا» كرده بود، با قرار وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان، مدعی شد: «عباس» پس از آزادی از زندان، در تماس‌های تلفنی و همچنین پیغام‌های متعدد، عنوان كرده است كه در صورت عدم‌رضایت، من و خانواده‌ام را خواهد كشت.

وی با بیان اینكه «عباس» با وثیقه‌، شوهرخواهرش از زندان آزاد شد، گفت: از هفته پیش كه این فرد از زندان آزاد شد، هر روز پیام‌های تهدید خود را برایم می‌فرستد.

سمیه با بیان اینكه «عباس» خواهان آن است تا رضایت خود را از اسیدپاشی او اعلام كنیم، گفت: او در تهدیدهایش عنوان كرده است كه در صورت عدم‌رضایت ما را خواهد كشت.

وی مدعی شد: «عباس» فردی معتاد و موادفروش بود كه از راه سرقت، مخارج خود را تامین می‌كرد و هنگامی كه متوجه شد من قصد جداشدن از او را دارم، مرا تهدید به اسیدپاشی كرد و نهایتا در اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته در حالی كه در خواب بودم، نقشه‌شومش را روی من و دختر 3.5 ساله‌ام «رعنا» اجرا كرد.

سمیه با بیان اینكه روز گذشته پدرش با مراجعه به دادگاه از «عباس» به دلیل تهدیدهای جدیدش شكایت كرده است، گفت: امیدوارم «عباس» تا مشخص شدن حكم نهایی‌اش در زندان بماند.

بامداد اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستای «برات‌آباد» شهرستان بم با صدای فریادهای «كمك» زنی جوان روبرو شدند كه بلند فریاد می‌زد كه «سوختم» و از مردم درخواست آب می‌كرد، هرچند همسایه‌ها در لحظات اولیه تصور می‌كردند كه این زن 24 ساله دچار برق‌گرفتگی شده است اما هنگامی كه صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله‌اش را دیدند متوجه شدند كه این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است./ایسنا