اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ زن جوان در آرایشگاه زنانه



رؤیای لاغری، سرنوشتی تلخ را رقم زد

  زن جوان که برای لاغری به آرایشگاه زنانه رفته بود، به طرز اسرارآمیزی به کام مرگ فرو رفت. راز این حادثه هنگامی فاش شد که پیکر بی‌جان زن جوان به بیمارستان منتقل شد و با وجود تلاش‌های تیم پزشکی او از کما خارج نشده و در آغوش مرگ قرار گرفت. بنا بر این گزارش، چندی پیش با تماس مسئولان بیمارستانی در مرکز استان مازندران مأموران پلیس در جریان مرگ مشکوک زن جوانی قرار گرفتند.

با حضور مأموران پلیس آگاهی بر بالین این زن و انجام بررسی‌های نخستین، جسد قربانی حادثه برای انجام تحقیقات علمی به پزشکی قانونی استان مازندران انتقال داده شد و درحالی که متخصصان مطالعات و کاوش‌های علمی درباره علت مرگ این زن را آغاز کرده بودند، مأموران پلیس آگاهی اطلاعاتی به دست آوردند که حکایت از مرموز بودن مرگ زن جوان داشت.

 

در همین حال پزشکان قانونی نیز با بررسی‌های خود توانستند آثاری از شوک وارد شده به بدن قربانی حادثه به دست آورند. بدین ترتیب پلیس به تحقیق درباره یافته‌های جدید پرداخته و سرنخ‌های جدیدی را درباره فعالیــت‌های غیر قانونی در آرایشگاهی که حادثه در آنجا رخ داده بود به دست آورد. با توجه به این اطلاعات مسئول آرایشگاه از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفت اما او با انکار هر گونه اطلاعی از ماجرای مرگ زن جوان ادعا کرد قربانی حادثه در حالی به آرایشگاه وی مراجعه کرده بود که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت.

 

بلافاصله بعد از حضور در آرایشگاه روی زمین افتاده و از هوش رفته است. در حالی که مسئول آرایشگاه با اظهار نظر‌های متناقض خود سعی داشت مسیر تحقیقات پلیس را به گمراهی بکشاند، مدارک و مستنداتی به دست آمد که راه‌های فرار را بر مسئول آرایشگاه بست. در مرحله جدید از تحقیقات جنایی، پلیس بار دیگر صاحب آرایشگاه را بازداشت و به صورت علمی و فنی تحت تحقیق قرار داد. وی که همه راه‌ها را برای فرار از اتهام وارده مسدود می‌دید لب به اعتراف گشوده و پرده از راز این حادثه برداشت. عامل مرگ مشکوک در آرایشگاه زنانه، توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان مازندران دستگیر شد.


سرهنگ «احمدرضا رستمی» رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: با انجام تحقیقات فنی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی مشخص شد در این آرایشگاه دستگاه لاغری مورد استفاده مراجعان قرار می‌گرفت و در تحقیقات از اولیای دم نیز مشخص شد که زن جوان به دلیل اضافه وزن به دنبال راهی برای کاهش وزن خود بوده است. سرهنگ رستمی در ادامه افزود: با انجام اقدامات گسترده و تحقیقات خاص پلیسی دلایلی مبنی بر استفاده از دستگاه لاغری توسط مراجعان در آرایشگاه به دست آمد.

 

سپس با هماهنگی قضایی مسئول آرایشگاه این بار به عنوان متهم به این پلیس احضار شد و در تحقیقات انجام شده پس از مواجهه با دلایل به دست آمده با قبول اتهاماتش اظهار داشت در آرایشگاه دستگاه لاغری داشتم و قربانی حادثه نیز در روز حادثه به من گفت قصد کاهش وزن دارد و من هم تجهیزات دستگاه را به وی وصل کردم و هنگام استفاده از آن بی‌هوش شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این آرایشگاه مشخص شد که این آرایشگاه فاقد مجوز بوده و با استفاده از این دستگاه لاغری افراد مختلفی دچار مشکلاتی شده‌اند.

 

 اخبار   حوادث  -  ایران 


ویدیو مرتبط :
حادثه وحشتناك در آرایشگاه زنانه كه به مرگ ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی



 

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی

 

زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی جان خود را از دست داد.زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی  جان خود را از دست داد. ظهر روز گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند زن جوانی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان آیت ا... عبادی ۵۰ جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. با بررسی های ماموران مشخص شد زن ۳۳ساله به همراه همسر و فرزندش در منزل مسکونی مذکور در حالی زندگی می کرد که منزل آنان از امکانات بسیار جزئی زندگی برخوردار بود.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر، (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و دقایقی بعد به دستور مقام قضایی تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این زن آغاز شد. شوهر متوفی در پاسخ به سوالات ماموران گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی که روی جسد وجود داشت بیانگر آن بود که جسد این زن جابه جا شده است و مرگ او مشکوک به نظر می رسد بنابراین قاضی ویژه قتل عمد دستور داد تا جسد برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شود. تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک این زن جوان همچنان ادامه دارد.... / روزنامه خراسان