اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دو جوان کارگر در تونل نیایش



دو جوان کارگر زمانی که مشغول کار در چاهی در تونل نیایش بودند دچار گاز گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش تسنیم، ساعت 15 امروز خبر مرگ دو جوان کارگر افغانستانی که در کارگاهی مربوط به شهرداری در تونل نیایش مشغول به کار بودند توسط ماموران کلانتری 103 گاندی به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

ماجرای از این قرار بود که احسان 22 ساله و جمعه 17 ساله در چاه 15 متری مشغول به کار بودند که در حین کار متوجه گاز گرفتگی چاه می‌شوند و به کمک دوستانشان از چاه خارج می‌شوند. اما قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست می‌دهند و از دست کادر اورژانس نیز کاری بر نمی‌آید. با اعلام این خبر به سعید احمدبیگی بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران؛ وی دستور انتقال اجساد این دو جوان کارگر را به پزشکی قانونی صادر می‌کند.

 

 اخبار حوادث  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
مرگ کارگر جوان زیر کانتینر 450 کیلویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفت تیر كشی دو جوان در اتوبان صدر و تونل نیایش!



هفت تیر كشی دو جوان در اتوبان صدر و تونل نیایش!

پس از توقف خودرو پراید و گشتن خودرو، از داخل ماشین و دست متهمان 2 قبضه اسلحه لوله بلند دوربین دار بادی و دو قبضه كلت كمری بادی مشکی رنگ و دو قبضه بسته فشنگ استفاده شده كشف و ضبط شد.

دو جوان كه با چهار قبضه اسلحه در اتوبان صدر و تونل نیایش اقدام به تیراندازی كرده بودند، توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 2 بامداد روز 13 خرداد ماه، تعدادی از شهروندان و كارگران پرو‍ژه خاتم الانبیاء با سامانه 110 تماس گرفته و از تیر اندازی دو جوان متوهم كه در یک دستگاه خودرو پراید در اتوبان صدر و تونل نیایش در حال حركت بودند خبر دادند.

بلافاصله پس از تماس با سامانه 110 در ابتدا یك واحد گشت موتوری به محل اعزام و صحت موضوع تائید شد.

به دنبال این اتفاق تمامی واحد‌های گشتی سركلانتری منطقه به محل اعزام و به شعاع چند كیلومتری طرح ایست بازرسی و كنترل خودروها را به اجرا در آوردند.

چند دقیقه از اجرای طرح ایست بازرسی نگذشته بود که سرنشین یك دستگاه خودرو پراید با دیدن پلیس اقدام به فرار كرد اما ماموران نیروی انتظامی با آمادگی كامل، خودرو را توقیف و سرنشینان آن را دستگیر كردند.

پس از توقف خودرو پراید و گشتن خودرو، از داخل ماشین و دست متهمان 2 قبضه اسلحه لوله بلند دوربین دار بادی و دو قبضه كلت كمری بادی مشکی رنگ و دو قبضه بسته فشنگ استفاده شده كشف و ضبط شد.

متهمان كه در وضعیت نامناسب جسمی به سر می‌بردند و قصد صدمه زدن به خود و دیگران را داشتند تحت‌الحفظ به كلانتری انتقال داده شدند.

در نهایت پلیس تهران پس از بررسی اعلام كرد: متهمان از داخل تونل نیایش اقدام به تیر اندازی كردند و موجب تخریب پرژكتور‌ها و خسارت به دیواره تونل شدند.

خوشبختانه در این اتفاق هیچگونه خسارت جانی به کسی وارد نشد./باشگاه خبرنگاران