اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش کودک بازیگوش در رودخانه کندوان



صبح امروز مرگ تلخ کودک بازیگوش در رودخانه کندوان رقم خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز پنجشنبه ساعت 11:45 ،دوم اردیبهشت وقوع این حادثه به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد.

در این حادثه پسر بچه 7 ساله ای که به همراه خانواده به کنار رودخانه پرآب در منطقه مکارود در جاده کندوان رفته بودند ،در هنگام بازی به داخل رودخانه سقوط میکند.

جهت این ماموریت همکاران، از پایگاه مجلاربلافاصله به محل حادثه اعزام شدند،این کودک بعد نیم ساعت جستجو،توسط همکاران هلال احمر از آب بیرون کشیده شد اما بدلیل مدت زیاد خفگی در آب متاسفانه فوت شده بود و اقدامات احیاء بی ثمر ماند.

گفتنی است،‌ در نهایت جسد کودک به دلیل بیقراری خانواده توسط همکاران اورژانس به درمانگاه مرزن آباد منتقل شد.

 

اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش کودک بازیگوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش یك کودک



مرگ دلخراش یك کودک
در پی اعلام فرو ریختن یک واحد مسکونی در منطقه پنج‌تن شهر مشهد و محبوس شدن یک مادر و فرزندش در زیر آوار ستاد فرماندهی عملیات 125 بلافاصله گروه‌های امداد و نجات ایستگاه‌های 8 و18 را به محل حادثه در منطقه شیخ شهر مشهد اعزام می‌کند.

 این حادثه در ساعت 18 زمانی رخ داد که کارگران، مصالح ساختمانی زیادی را به پشت بام یک منزل مسکونی 2 طبقه انتقال داده بودند و قصد ساخت و ساز غیر مجاز داشتند.

مدیر حوزه 2 عملیات آتش‌نشانی افزود: بر اثر فشار زیاد و حجم انبوه مصالح در این مکان به یکباره سقف تخریب و مقدار زیادی خاک و حجم آوار به طبقه پایین که مسکونی بوده است، وارد می‌شود.

با حضور گروه‌های نجات آتش‌نشانی و راهنمایی اهالی محل مبنی بر حضور 2 نفر در طبقه اول این واحد مسکونی عملیات جستجو و آواربرداری آغاز وآتش‌نشانان موفق به بیرون آوردن یک زن و کودک یک ونیم ساله از زیر آوار شدند، اما کودک بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و مادرش توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شد.

این مسوول آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: میزان خسارات وارده در این حادثه بسیار زیاد است به‌نحوی که سکونت در این واحد مسکونی غیر ممکن است و این ساختمان باید مجدد بنا شود.

گفتنی است تحقیقات بیشتر درباره این حادثه توسط پلیس در جریان است./ ایسنا