اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش چهارمعلم براثر تصادف+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ دلخراش چهارمعلم براثر تصادف+عکس

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان از مرگ چهار معلم براثر تصادف یك دستگاه خودروی پراید با كامیون در این شهرستان خبرداد.

ایسنا: فرمانده پلیس‌راه استان سمنان از مرگ چهار معلم براثر تصادف یك دستگاه خودروی پراید با كامیون در این شهرستان خبرداد.

در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 8:50 صبح روز دوشنبه تصادف شدیدی در كیلومتر 42 محور دامغان – جندق رخ داد كه در این تصادف یك دستگاه خودروی سواری پراید با كامیونی به شدت برخورد كرد.

وی ادامه داد: شدت این سانحه به حدی بود كه متاسفانه چهار مرد سرنشین خودروی پراید كه در بررسی‌های بعدی مشخص شد این افراد همگی معلم و عازم محل تدریس خود در یكی از روستاهای اطراف دامغان بودند، به طرز فجیعی در دم جان باختند.

به گفته رضوی‌خبیر برابر بررسی كارشناسان پلیس‌راه، انحراف به چپ سواری پراید علت بروز این سانحه مرگبار اعلام شد.

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی را مورد تاكید قرار داد و گفت: اندكی صبر، استراحت به هنگام و رعایت قوانین از بروز این گونه سوانح تلخ به میزان قابل توجهی پیشگیری می‌كند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش دختر در تصادف....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش پیرمرد در تصادف عجیب +عکس


پیرمردی در سانحه رانندگی در شهر پیتسبرگ به شکل دلخراشی درگذشت.

فرارو: پیرمردی در سانحه رانندگی در شهر پیتسبرگ به شکل دلخراشی درگذشت.

 دونالد فاکس 80 ساله طی این تصادف که در خیابان لیبرتی این شهر آمریکا رخ داد از ماشین به بیرون پرتاب شده و جان باخت.

 اما موضوع عجیب دو نیم شدن خودرو شورلت این راننده بود. با این که تصادف در ساعت 10:40 صبح در این خیابان در مرکز شهر پیتسبرگ رخ داد اما تلفات دیگری نداشت.


هنوز جزییات دیگری از این تصادف مشخص نشده اما پلیس احتمال می دهد فاکس در حین رانندگی دچار سکته و یا نارسایی تنفسی شده و به همین دلیل کنترل خودرو را به شکل کامل از دست داده باشد. هنوز گزارش پزشکی این حادثه منتشر نشده است.