اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش مردی که برای جلوگیری از سرقت خودرو خود از آن آویزان شد



 ساعت ٣ ظهر دوشنبه ١٠ اسفند ماه سال‌جاری اهالی محله ١٢ متری جنوبی شهسوار حقیقی با فریادهای «دزد دزد» مردی از ساختمان خارج شدند و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

 مرد ٧٤ ساله‌ای به نام حبیب‌الله از شیشه خودروی سیاه رنگ آویزان بود و سعی داشت مانع فرار دزد تک رو شود. دزد جوان که نمی‌خواست در نقشه‌اش ناکام باشد وقتی دید این مرد قصد رها کردن خودرویش را ندارد پا روی پدال گاز خودرویش گذاشت و با حرکات مارپیچ و نزدیک شدن به خودرو‌های پارک شده و دیوار کوچه شماره ٢٩ توانست مرد سنگ کار را روی زمین بیندازد.

با زمین افتادن مرد سنگ کار اهالی محل با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما وقتی تیم‌های امدادی و مأموران کلانتری ١٦١ ابوذر به محل حادثه رسیدند متوجه مرگ حبیب‌الله شدند. بدین ترتیب، تیمی از مأموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شدند.

مأموران در نخستین گام به سراغ شاهدان ماجرا رفته و در این مرحله مشخص شد که حبیب‌الله در حال سنگ کاری ساختمان بوده که پسر جوانی سوار بر خودروی سیاهش به نزدیکی محل کار قربانی جنایت رفته و پس از سرقت سنگ فرز سوار بر خودرویش پا به فرار گذاشته که در این لحظه مرد سنگ کار تصمیم گرفته با آویزان شدن به در خودروی دزد جوان مانع فرار وی شود که این دزد با سرعت و نزدیک شدن به دیوار و خودروهای پارک شده حبیب‌الله را روی زمین می‌اندازد.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: صحنه تلخ و هولناکی بود و حبیب‌الله پیش از زمین افتادن به خاطر برخورد با دیوار و خودروها ضربات زیادی دید و امدادگران نیز بعد از ٤٥ دقیقه در محل حاضر شدند. بنابر این گزارش، بازپرس سعید احمد بیگی با توجه به سرنخ‌ها دستور داد تا قربانی حادثه در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد و تحقیقات فنی برای دستگیری عامل حادثه در اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  -  ایران


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش چند کودک در تصادف دو خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش راننده کامیون در اتاقک خودرو






مرگ دلخراش راننده کامیون در اتاقک خودرو

 


بی احتیاطی هنگام تخلیه بار منجر به واژگونی کامیون کمپرسی و مرگ دلخراش راننده آن شد.به گزارش  خبرگزاری مهر، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۹، ۹۲ و گروه امداد و نجات ۱۰ سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۸:۴۷ دقیقه عصر پنج شنبه روانه محل حادثه در جاده دماوند، رو بروی خیابان جشنواره شدند.

 

رضا سلمی، افسر آماده منطقه سه آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، دراین باره گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل ماسه، در داخل گاراژ در حال تخلیه بار بود که ناگهان به یک طرف واژگون شد.

 

وی افزود: در پی این حادثه، راننده خودرو بنام حجت الله ۵۳ ساله میان فرمان کامیون و کابین مچاله شده آن گرفتار شد.

 

سلمی گفت: آتش نشانان بی درنگ به وسیله تجهیزات ویژه نجات اقدام به بریدن و باز کردن اتاقک کامیون کرده و پس از تلاش بسیار، مرد راننده را از داخل اتاقک آن خارج کردند.

 

این افسرآماده آتش نشانی با اشاره به تایید و اعلام فوت این راننده توسط عوامل اورژانس، افزود: احتمال دارد بی احتیاطی به هنگام تخلیه بار باعث وقوع این حادثه مرگبار شده باشد.

 

وی به رانندگان خودروهای سنگین توصیه کرد قبل از بارگیری و همچنین هنگام تخلیه بار، کاملا محیط را ایمن کرده و از سلامت خودرو خود آگاه باشند./خبرگزارى مهر