اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش مادر و فرزند ایرانی در دوبی


یک زن 33 ساله ایرانی خود را از طبقه هشتم یک برج مسکونی در دوبی به پایین پرت کرد و جان باخت.

به گفته پلیس امارات، این زن ایرانی برای سوار کردن دختر 14 ساله خود به اتوبوس مدرسه از آپارتمانش خارج شده و به پایین برج رفته بود. هنگامی که او و دخترش در انتظار رسیدن اتوبوس مدرسه بودند، فرزند دیگر این زن که یک پسر پنج‌ساله بود از پنجره آپارتمان مشغول تماشای آنان بود اما ناگهان به پایین پرتاب شد و در برابر چشمان حیرت‌زده مادر و خواهرش با زمین برخورد کرد و جان باخت.

زن مصیبت‌زده که در اثر دیدن صحنه دلخراش برخورد کودکش با زمین و جان دادن او دچار شوک روانی شده و کنترل خود را از دست داده بود به سرعت از پله‌ها بالا رفت و خود را به آپارتمان مسکونی‌اش رساند. او سپس در یک تصمیم ناگهانی خود را از همان پنجره‌ای که پسرش از آن سقوط کرده بود به پایین پرتاب کرد و کنار جسد فرزندش جان سپرد.

این گزارش حاکی است دختر 14ساله این زن که در زمانی کوتاه شاهد صحنه دلخراش جان باختن مادر و برادر خردسالش بوده هم‌اکنون دچار شوک روانی شدید شده و در بیمارستان بستری است.

پیکر این مادر و فرزند ایرانی هم اکنون به بیمارستان «رشید» دوبی منتقل شده است.

همسر زن جان‌باخته به هنگام حادثه در مسافرت به‌سر می‌برده و پس از شنیدن خبر این حادثه دلخراش در حال بازگشت به دوبی است.

منبع: آفتاب



ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش مادر و فرزند +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش 4 ایرانی مهاجر در یونان



جسد چهار مهاجر ایرانی که بر اثر خفگی در داخل کامیونی جان باختند، کشف شد.به گزارش آخرین نیوز، پلیس یونان پس از کشف اجسادی در غرب این کشور اعلام کرد  جسد چهار مهاجر که احتمالا ایرانی بودند براثر خفگی در داخل کامیونی که قرار بود آنان را به ایتالیا منتقل کند کشف شد.

 

فرانس پرس به نقل از یک منبع آگاه پلیس یونان نوشت: اجساد قربانیان که همگی مرد بودند در داخل کانتینرکامیونی که پلاک ایتالیا داشت کشف شد.

به گفته این منابع، نیروهای پلیس پس از مشاهده کامیونی که در یکی از جاده ها در نزدیکی امفیلوکسیا در غرب یونان متوقف شده بود به بازرسی این کامیون اقدام و این اجساد را  کشف کردند.

این منبع اعلام کرد عوامل تحقیق این مسئله را که مهاجران دیگری در این کامیون کشف شوند رد نکردند و حتی این مسئله را مردود ندانستند که قاچاقچیان انسان اجساد برخی از مهاجران را مخفی کرده باشند.ب راساس نخستین عناصر تحقیق، قربانیان ایرانی بوده اند و تلاش می کردند به ایتالیا بروند.

یونان که در بخش شرقی اتحادیه اروپا قرار دارد مهم ترین گذرگاه مهاجران غیر قانونی از آسیا و آفریقا به سوی غرب محسوب می شود.بنابر اعلام بخش یونانی کمیساریای عالی آوارگان ملل متحد، فقط در مرز زمینی یونان با ترکیه که با رودخانه اوروس در شمال شرقی مشخص شده است ، چهل وچهار مهاجر از آغاز سال غرق شده اند.../آخرین نیوز