اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش سرنشینان پژو 206 +عکس


شب گذشته برخورد مرگبار یک دستگاه پژو 206 با تیر چراغ برق در شهریار خبرساز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته برخورد مرگبار یک دستگاه پژو 206 با تیر چراغ برق در شهریار خبرساز شد.

در ساعت 18:36 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار از برخورد شدید یک دستگاه پژو 206 با تیر چراغ برق در تقاطع غیر همسطح خروجی کرج به تهران مطلع و بلافاصله ایستگاه‌های 101 مرکزی و 301 اندیشه عازم محل حادثه شد.

در این حادثه یک دستگاه پژو 206 به علت نامعلومی از مسیر اصلی جاده منحرف شده بود و پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق متوقف و دو تن از سرنشینان نیز داخل خودرو گرفتار شده بودند.

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ایمن سازی لازم را انجام دادند و با تجهیزات بدنه خودرو را برش دادند و سرنشینان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات مرگ هر دو سرنشین تایید شد.
 
آتش نشانان پس از پایان عملیات محل را تحویل عوامل راهور انتظامی دادند.





ویدیو مرتبط :
پژو 206 اتوماتیک - پژو تیپ6 -206t6 - peugeot 206 A - پژو1600cc - 1600 206 - t 6 -تیپ 6- تیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش چهارمعلم براثر تصادف+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ دلخراش چهارمعلم براثر تصادف+عکس

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان از مرگ چهار معلم براثر تصادف یك دستگاه خودروی پراید با كامیون در این شهرستان خبرداد.

ایسنا: فرمانده پلیس‌راه استان سمنان از مرگ چهار معلم براثر تصادف یك دستگاه خودروی پراید با كامیون در این شهرستان خبرداد.

در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 8:50 صبح روز دوشنبه تصادف شدیدی در كیلومتر 42 محور دامغان – جندق رخ داد كه در این تصادف یك دستگاه خودروی سواری پراید با كامیونی به شدت برخورد كرد.

وی ادامه داد: شدت این سانحه به حدی بود كه متاسفانه چهار مرد سرنشین خودروی پراید كه در بررسی‌های بعدی مشخص شد این افراد همگی معلم و عازم محل تدریس خود در یكی از روستاهای اطراف دامغان بودند، به طرز فجیعی در دم جان باختند.

به گفته رضوی‌خبیر برابر بررسی كارشناسان پلیس‌راه، انحراف به چپ سواری پراید علت بروز این سانحه مرگبار اعلام شد.

فرمانده پلیس‌راه استان سمنان پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی را مورد تاكید قرار داد و گفت: اندكی صبر، استراحت به هنگام و رعایت قوانین از بروز این گونه سوانح تلخ به میزان قابل توجهی پیشگیری می‌كند./ایسنا