اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش زن جوان برای هیچ



اخبار حوادث - مرگ دلخراش زن جوان برای هیچ

کارآگاهان آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با فاش‌کردن هویت زن سوخته، متهمان به قتل وی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش مردم سالاری، در پانزدهم اسفند سال گذشته کشف جسد سوخته زنی حدود 40 ساله در شهرستان شفت به پلیس آگاهی استان گزارش شد، کارآگاهان آگاهی با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شده و در بررسی‌های خود هویت این زن را که بنا به اظهار پزشکی قانونی با یک رشته سیم خفه و بعد مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار گرفته بود، لیلا 45 ساله اعلام کردند.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان درخصوص جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات خود بنا به اظهارات برادر متوفی دریافتند که این زن برای مراجعه به دندانپزشکی از خانه خود خارج و دیگر هیچ وقت به منزل باز نگشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پیدانشدن هیچ اثری از سرقت متهم یا متهمان به قتل کار را برای کارآگاهان مشکل می‌کرد، افزود: کارآگاهان در تحقیقات سرنخی از یکی از متهمان به قتل این زن بدست آورده و وی را دستگیر کردند. فلاح کریمی هویت فرد دستگیر شده را عباس 31 ساله اعلام و بیان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که چون از قبل من و دوستم با این زن آشنایی داشتیم به انگیزه سرقت طلاهای وی که بالغ بر 50 میلیون ریال می‌شد، او را سوار خودرو کرد و بعد از خفه‌کردن و زدن چند ضربه چاقو به وی، او را با گازوئیل به آتش کشیده و از ترس قبل از سرقت، صحنه جرم را ترک کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه همدست 27 ساله این متهم نیز دستگیر و به همدستی در قتل اعتراف کرد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش زن و شوهر در تصادف!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش زن جوان در خیابان نیاوران


برخورد کامیون جرثقیل با خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان، جان یک نفر را گرفت.

خبرگزاری صدا و سیما: برخورد کامیون جرثقیل با خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان، جان یک نفر را گرفت.

در این حادثه زوج جوانی خودروی پژو 405 خود را در لاین غیرمجاز خیابان فیضیه نیاوران، پارک و چادراسکان خود را جلوی خودرو در کنار بوستان برپا می کنند.

طوسی افزود: کامیون جرثقیل در حالی که خیابان یک طرفه بوده به صورت غیرقانونی به سمت پایین خیابان حرکت می کند و در حالی که راننده آن کنترل را از دست می دهد با سرعت بالا به خودرو پژو 405 برخورد می کند.

وی گفت: کامیون، خودروی سواری را در حالی که زوج جوان در قسمت پایین تر آن در حال استراحت بودند با خود چند متر می کشد و زیر می کند که متاسفانه خانم جوان در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد و همسرش نیز به بیمارستان منتقل می شود.

کارشناس تصادف پلیس راهورافزود: این کامیون در ادامه پس از قطع چند اصله نهال بوستان، به قسمت پذیرایی ساختمانی مسکونی برخورد و به آنجا نیز خساراتی وارد می کند.

طوسی گفت: خوشبختانه اتاق های خواب این واحد مسکونی در پشت پذیرایی بود که اگر این‌ گونه نبود شاید حادثه دیگری نیز رقم می خورد.

صاحب این واحد مسکونی که خود را پزشک عمومی معرفی کرد نیز گفت: در حال استراحت بودم که با شنیدن صدای دلخراشی، بلافاصله از منزل بیرون آمدم و متوجه این حادثه شدم.

وی با اشاره به اینکه در همان لحظه اولیه متوجه شدم که یکی از مجروحان جان باخته، افزود: مصدوم دیگر حادثه نیز که حالش وخیم بود با تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.