اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش راننده، بر اثر انفجار تریلی حامل بنزین



اخبار,اخبار حوادث,حوادث  رانندگی


اخبار  حوادث  - مرگ دلخراش راننده، بر اثر انفجار تریلی حامل بنزین

مرگ دلخراش راننده، بر اثر انفجار تریلی حامل سوختمدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: راننده یک دستگاه تریلی حامل مواد سوختی در حادثه انفجار این خودروی سنگین در جاده مشهد - کلات در شعله های آتش سوخت.

'حسین خاکپور' در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه پیش از ظهر امروز در جاده مشهد - کلات در پی انفجار تریلی حامل بنزین به خاطر برخورد با کوه رخ داد.

وی گفت: بررسی ماموران ایستگاه 29 آتش نشانی مشهد مشخص کرد این تریلی بر اثر برخورد با کوه دچار نشست مواد سوختی و حریق شده است.

او افزود: در این حادثه راننده به عنوان تنها سرنشین خودرو به علت سوختن در شعله های آتش جان باخت.

 

 اخبار حوادث  - ایرنا


ویدیو مرتبط :
مرگ ده‌ها اردک بر اثر بی احتیاطی راننده و تصادف کامیون و تریلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کشته بر اثر انفجار تانکر حامل بنزین


فرماندار مسجد سلیمان گفت : آتش سوزی دو تانکر حامل بنزین سوپر در پادگان هوانیروز مسجد سلیمان هنگام تخلیه یک کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار مسجد سلیمان گفت : آتش سوزی دو تانکر حامل بنزین سوپر در پادگان هوانیروز مسجد سلیمان هنگام تخلیه یک کشته بر جای گذاشت.

علیرضا گوروئی روز جمعه اظهار داشت: این حادثه روز پنجشنبه در حالی رخ داد که دو تانکر سوخت رسان مشغول تخلیه سوخت بودند که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی ابتدا یک تانکر دچار آتش سوزی شد. 

وی افزود : این آتش سوزی بلا فاصله به تانکر دیگر که در حال بارگیری سوخت بود سرایت کرده که در اثر این آتش سوزی دو تانکر منفجر شدند. 

فرماندار مسجد سلیمان گفت : در اثر این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند که مصدومان بلافاصله به بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجد سلیمان منتقل شدند که یک نفر آنان پس از مداوا از بیمارستان مرخص و یک نفر دیگر تحت مداوا قرار گرفته است. 

گوروئی افزود : این آتش سوزی به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی بوجود آمده است. 

در اثر انفجار این دو تانکر صدای مهیبی در شهرستان مسجد سلیمان منتشر شد که باعث ترس برخی شهروندان نزدیک به محل حادثه شد. 

فرماندار مسجد سلیمان گفت : پس از وقوع این حادثه بلا فاصله نیروها و دستگاههای خدماتی وارد محل شده و آتش سوزی را مهار کردند. 

هفته گذشته نیز یک دستگاه تانکر حامل بنزین در خیابان راهنمایی و رانندگی اهواز واژگون شد که خوشبختانه حادثه آتش سوزی در بر نداشت و نیروهای امداد رسان بلافاصله بنزین تخلیه شده را مهار کردند.